تمهیدات وزارت راه و شهرسازی برای تامین اتوبوس‌های برگشت زائران اربعین از مرز مهران

تبلیغات بنری


وزیر راه و شهرسازی گفت: تمهیدات لازم برای اعزام اتوبوس های بیشتری به ایستگاه مرزی شهید سلیمانی (مهران) برای جابجایی زائران در ایام پیک بازگشت اندیشیده شده است.

یورنا – به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرزانه صدیق مالفگرد وزیر راه و شهرسازی امروز پنجشنبه 10 شهریورماه در حاشیه بازدید از پایانه های مرزی ایلام در جمع خبرنگاران گفت: از این بابت خدا را شاکرم. در اولین ماموریت منطقه ای برای بازدید از گذرگاه های مرزی این استان و شرایط تردد زائران اربعین به ایلام رفتم.

وی با اشاره به بازدید از گذرگاه مرزی شهید سلیمانی (مهران) گفت: در اوج روزهای بازگشت زائران اربعین هستیم و بیش از 220 هزار زائر به کشور بازگشته اند.

صدیق مالفگرد با اشاره به استفاده از اتوبوس برای انتقال زائران به مراکز استان ها گفت: بیش از 70 درصد زائران با خودروهای شخصی خود از مرز تردد کردند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اقدامات انجام شده در معابر مرزی از جمله افزایش ظرفیت پارکینگ ها، استقرار موکب ها و اقدامات زیربنایی تصریح کرد: بیش از 1000 کیلومتر آسفالت، نصب بیش از 50 هزار متر مربع سایه بان، نصب مه پاش و … از جمله اقداماتی است که با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی و بیش از 10 طرف مرتبط با سفرهای اربعین انجام شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای اعزام اتوبوس های بیشتری به ایستگاه مهران برای جابجایی زائران در ایام پیک بازگشت اندیشیده شده است.

صادق ملواگرد تاکید کرد: استانداری ایلام مرکز زائران کربلاست و نیازمند توجه ویژه است، بنابراین تعداد اتوبوس های ناوگان این استانداری باید سهم بیشتری از کل کشور داشته باشد و این موضوع در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *