تمهیدات سازمان اورژانس استان تهران برای مراسم وداع با شهید اسماعیل هنیه

تبلیغات بنری


رئیس سازمان اورژانس استان تهران در مراسم وداع با شهید مقاومت اسماعیل هنیه از آمادگی این سازمان خبر داد.

یورنا- محمد اسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران ضمن تسلیت درگذشت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس، به ملت قهرمان فلسطین، ملت اسلام، رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران از تدارکات این سازمان برای اقامه نماز بر پیکر این مجاهد از تشییع و وداع با حضور عموم مردم در تهران خبر داد و گفت: ناوگان اورژانس و تهران فرمانداری از ساعات اولیه صبح فردا (پنجشنبه) تا پایان مراسم تشییع در مسیر تشییع مستقر هستند.

وی بیان کرد: 50 دستگاه آمبولانس، 5 دستگاه اتوبوس آمبولانس، 70 دستگاه خودرو، یک دستگاه خودروی سیار ارتباط رادیویی، 20 دستگاه خودرو فرماندهی، 4 دستگاه خودروی پشتیبانی عملیاتی و دو درمانگاه سیار در قالب بیش از 350 کارشناس عملیاتی آماده خدمت رسانی در این مراسم هستند.

توکلی ادامه داد: دو فروند بالگرد و یک جت ثابت، مرکز عملیات بحران (EOC)، مرکز ارتباطات اعزام و عملیات، پایگاه‌های اورژانس استان تهران، مراکز درمانی، آمبولانس‌های خصوصی و مدیران ارشد و مسئولان این سازمان در این مراسم و در حالت آماده باش هستند.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: شهروندان می توانند در صورت نیاز احتمالی به خدمات فوریت های پزشکی با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند و یا به تیم های حاضر در مراسم مراجعه کنند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *