تمدید ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های بدون آزمون دانشگاه‌ها

تبلیغات بنری


آخرین مهلت ثبت نام و انتخاب رشته در رشته های غیر مشمول آزمون دانشگاهی (پذیرش مهر 1403 هجری قمری) برای آخرین بار تمدید شد.

یورنا – بر اساس گزارش سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور پیرو اطلاعیه مورخ 06/10/1403 هجری شمسی و انتشار راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در رشته های پذیرش دانشجو بر اساس تحصیلی. سوابق فقط (بدون آزمون) در سطح ایالتی – مهر 1403 برای دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی در تاریخ 13/06/1403 هجری شمسی و همچنین اطلاعیه تمدید ثبت نام و اعلام محدوده مکانهای جدید و اصلاحات مربوط به پذیرش جلسه فوق الذکر در تاریخ 18/06/1403 جهت اطلاع متقاضیان پذیرش در این مرحله جهت ارائه تسهیلات بیشتر برای متقاضیانی که برای ثبت نام اقدام نکرده اند، مقدمات ثبت نام در این مرحله فراهم شده است تا سه شنبه 03/07/1403.

لذا ضروری است متقاضیان در مهلت مقرر رسیدگی و پس از مطالعه دقیق راهنمای ثبت نام و اطلاعیه مذکور، با ارائه مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت نام، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh .org مراجعه و ثبت نام نمایند. .

ضمناً متقاضیانی که قبلاً در این مرحله ثبت نام کرده اند می توانند در صورت تمایل تا تاریخ ذکر شده در بالا اطلاعات خود را اصلاح کنند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *