تلاش می‌کنیم اعتبارات تخصیصی فدراسیون‌ها به موقع پرداخت شود

تبلیغات بنری


وزیر ورزش و جوانان گفت: از سال گذشته تلاش شد تا اعتبارات تخصیص یافته به فدراسیون ها به بهترین نحو پرداخت شود.

یورنا – به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز چهارشنبه 9 خردادماه و با حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم سوگندنامه روسای فدراسیون های ورزش و تنیس، رئیس این فدراسیون ها تصمیم… کیمرث هاشمی به آنها اعطا شد.

کیومرث هاشمی با بیان اینکه شفافیت در امور باید سرلوحه کار فدراسیون ها باشد، گفت: در وزارت ورزش معتقدیم شفافیت اوج کار است اما به دنبال شفافیت و اعتمادسازی بودیم. این امر باعث رضایت خانواده ورزش نیز شد.

وی بر ایجاد فضای رقابتی سالم در شوراهای انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی تاکید کرد و گفت: بدون شک هر نامزدی در حال انجام رایزنی‌ها برای تصدی ریاست فدراسیون است و این موضوع پس از برگزاری انتخابات است شوراهای انتخاباتی باید گذشته را فراموش کنیم و قدمی جز به نفع فدراسیون و ورزشکاران برنداشتیم و در این راستا صداقت حرف اول را می زند و اگر صادق باشید جامعه ورزش به شما اعتماد خواهد کرد.

الهاشمی بر دوری از باندها، گروه ها و کارهای سیاسی تاکید کرد و خطاب به حضار گفت: ضمن بهره گیری از همه توانمندی ها، بهره گیری از هر چیزی که باعث رشد و تقویت اتحادیه می شود.

وزیر ورزش و جوانان در بخشی دیگر از سخنان خود انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون انجمن های ورزشی را در کوتاه ترین زمان ممکن بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: پس از انتخاب رئیس فدراسیون، هیئت رئیسه فدراسیون انجمن های ورزشی تشکیل شد. اعضای هیات مدیره باید در اسرع وقت در خصوص سایر اعضای اتحادیه از جمله اعضای هیات مدیره تصمیم گیری کنند تا اتحادیه با قوت کار خود را آغاز کند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین به استفاده بهینه از تخصیص های مالی به فدراسیون های ورزشی اشاره کرد و گفت: اعتباری که وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در اختیار فدراسیون ها قرار داده اند، کمکی است فدراسیون می تواند درآمدزایی کند و هزینه های خود را بپردازد در اساسنامه فدراسیون ها آمده است که عزیزان ما باید برای افزایش توان مالی خود تلاش کنند.

وی با اشاره به نقش اداری فدراسیون های ورزشی خاطرنشان کرد: در اعزام ها باید اهتمام لازم صورت گیرد و اگر تیمی تصمیم به حضور در یک رویداد بین المللی دارد، مانده تخصیص داده شده به بهترین نحو هزینه شود.

الهاشمی اجرای برنامه های فرهنگی در کنار ورزش را از اولویت ها و اهداف برنامه ای وزارت ورزش و جوانان دانست و افزود: تفاوت ما با سایر کشورها نگاه ویژه به مسائل فرهنگی و اخلاقی است، بنابراین همه بیرونی ها برنامه ها باید توجه ویژه ای به آنها داشته باشند. ارتباط فرهنگی

وزیر ورزش و جوانان در ادامه سخنان خود به اقدام فرهنگی تیم فوتسال کشور با اهدای جام قهرمانی به شهید داغی اشاره کرد و گفت: این اقدام سه روز پس از حضور تیم ملی بسیار ارزشمند بود. در کشور مقام معظم رهبری فوتسالیست های کشورمان حضور یافتند.

وی بر کنترل و مدیریت هزینه ها تاکید کرد و به شفافیت مالی پرداخت و گفت: از سال گذشته بر اساس تفاهم نامه ای که با فدراسیون ها منعقد کرده ایم، تلاش کرده ایم اعتبارات تخصیص یافته به فدراسیون ها را به بهترین نحو پرداخت کنیم. اکثر فدراسیون ها به طور متوسط ​​اعتبار خود را 80 درصد افزایش دادند، به عنوان مثال، تنیس 204 درصد و فدراسیون های ورزشی نیز 120 درصد رشد کردند.

الهاشمی در این دیدار همچنین رسانه ها را فرصتی برای جامعه ورزش دانست و گفت: باید با رسانه ها ارتباط برقرار کنیم و از حضور رسانه ها به نحو مطلوب بهره برداری کنیم چرا که رسانه ها می توانند در رشد و توسعه جامعه موثر باشند. ورزش ها. زمینه های.

در این جلسه آقای محمد شروین اصبغیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای گزارشی از برگزاری شوراهای انتخاباتی فدراسیون های ورزشی ارائه و علت تاخیر در برگزاری مراسم اعطای عنوان ریاست را اعلام کرد. از فدراسیون تنیس

مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان، علیرضا بسندیده مدیرکل حوزه وزارتی، نمینی مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون های ورزشی و هیئت مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *