تفاهم‌نامه همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه به امضا رسید

تبلیغات بنری


تفاهم نامه همکاری بین کتابخانه های عمومی کشور و بنیاد بین المللی صحیفه سجادیه با هدف توسعه نظام معنا در حوزه نماز و نهادینه سازی فرهنگ صحیفه سجادیه در جامعه منعقد شد.

یورنا – بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه های عمومی کشور، تفاهم نامه همکاری بین کتابخانه های عمومی کشور و بنیاد بین المللی صحیفه السجادیه با هدف توسعه نظام معنا در حوزه اقامه نماز و نماز منعقد شد. نهادینه سازی فرهنگ صحیفه سجادیه در جامعه، روز دوشنبه 24 مردادماه در جلسه ای با حضور محمدرضا هراتی، مدیر توسعه کتابخانه ها و تشویق کتابخوانی در کتابخانه های عمومی کشور و مرتضی فافی، مدیر عامل بین المللی السجادی. روزنامه. این موسسه قرارداد را امضا کرد.

این تفاهم نامه به موضوعاتی مانند استفاده متقابل از توانمندی ها و فرصت های علمی، پژوهشی و مطالعاتی طرفین تفاهم نامه می پردازد. تمرکز بر تقویت زمینه های همکاری مشترک به منظور ارتقای فرهنگ مطالعه و تعامل دوجانبه در زمینه ظرفیت سازی و استفاده از توانمندی های موجود دو طرف با هدف گسترش فرهنگ مطالعه و ارتقای منابع کتابخانه های عمومی است. با منابع علمی و علمی جستجو در منابع

بر این اساس، عضویت رایگان کارکنان، خانواده‌های آنان و عموم «موسسه» در کتابخانه‌های عمومی در روزهای خاص و ارائه کد تخفیف در روزهای عادی. تقویت منابع کتابخانه‌های عمومی در حوزه علمی با خرید آثار منتشر شده توسط بنیاد با نظر کارشناسان اداره کل منابع بنیاد؛ معرفی آثار و برنامه های علمی، پژوهشی و فرهنگی بنیاد به اعضا و مراجعه کنندگان کتابخانه های عمومی. صدور مجوز برای کتابخانه های «موسسه» مورد نظر جهت مشارکت در صورت داشتن شرایط لازم. برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب با بهره گیری از حضور اساتید بنیاد در کتابخانه های عمومی. معرفی برنامه های مرتبط با موضوع تفاهم نامه در فضای مجازی و سایت نهاد کتابخانه های عمومی کشور. ایجاد امکان برگزاری مسابقات کتابخوانی در چارچوب سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی بنیاد و تدوین خط مشی برای عضویت اعضای بنیاد، کارکنان و خانواده آنان در کتابخانه های عمومی از تعهدات نهاد کتابخانه های عمومی کشور است. در این تفاهم نامه

همچنین طراحی و اجرای روشی برای انتقال معارف دعای امام سجادیه (علیه السلام) در کتاب السجادیه به عموم در سطح کتابخانه های عمومی کشور. تولید ایده و محتوا بر اساس کارگاه های ادبی و کتابخوانی. شناسایی، واجد شرایط و واجد شرایط بودن مخاطبان؛ طراحی نظام ارزیابی و طبقه بندی محصولات علمی، پژوهشی، فرهنگی و رسانه ای. برنامه ریزی نظام آموزشی، سازوکار ارزشیابی و تدوین متون آموزشی بر اساس نیاز مخاطبان و سطوح مختلف آن. معرفی اساتید و استفاده رایگان از توانمندی های آنان در برگزاری دوره های تبیین و تفسیر سجادیه به صورت حضوری و مجازی در کتابخانه های عمومی کشور و معرفی کتب و منابع اطلاعاتی در حوزه تخصصی موسسه به کتابخانه (تقویت منابع موسسه توسط موسسه) از جمله تعهدات بنیاد بین المللی مطبوعات سجادی در این تفاهم نامه خواهد بود.

شرکت در مسابقات کتابخوانی، نشست کتابخوانی، نشست نقد و بررسی، رونمایی از کتاب، همایش ها و جشنواره های مشترک علمی، اجتماعی، آموزشی و فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی؛ بهره گیری از فضاهای در دسترس هر دو طرف برای اجرای برنامه های فرهنگی، آموزشی و مهارتی. اطلاع رسانی پیشنهادات و فعالیت های مشترک جهت انعکاس اخبار و رویدادهای فرهنگی با تکیه بر ترویج فرهنگ مطالعه در رسانه های طرفین. تولید محتوای تبلیغاتی و ترویجی مشترک جهت معرفی کتاب با موضوع تفاهم نامه و ایجاد تقویم اجرایی مشترک جهت برگزاری برنامه های هم افزایی با نهاد در کتابخانه های عمومی (سالروز ولادت امام سجاد علیه السلام). ) و یوم الصحیفه السجادیه). از جمله تعهدات مشترک دو سازمان در این زمینه، تفاهم نامه است.

لازم به ذکر است این تفاهم نامه به مدت 3 سال اعتبار دارد و در صورت موفقیت طرح ها و توافق طرفین برای مدت مورد توافق قابل تمدید می باشد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *