تعصب واژه ناآشنای فوتبال ایران است/ رفتن برخی بازیکنان به سود پرسپولیس است تا ماندنشان!

تبلیغات بنری


گفتگو

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم های دیگر تبدیل به شعبه دوم و سوم پرسپولیس شده اند و همه بازیکنان می روند و باید دید در باشگاه چه می شود.

بهزاد داداش زاده وی در گفت وگو با میزان، درباره شرایط پرسپولیس قبل از شروع فصل جدید، گفت: پرسپولیس در شرایط فعلی در شرایط ایده آلی قرار ندارد و باید دید آیا باشگاه بودجه کافی برای خرید بازیکن دارد یا همه چیز به حال خود رها شده است. خداوند.”

وی ادامه داد: به نظر من هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با هواداران صادق نیست و همه در حال بازی هستیم. تیم های دیگر در حال تبدیل شدن به شعبه دوم و سوم پرسپولیس هستند و همه بازیکنان می روند و باید ببینیم در باشگاه چه می شود. اصلا نمی دانیم هیات مدیره باشگاه کیست و اصلا نمی دانیم درویش می ماند یا می رود. از طرفی باید مشخص شود که آیا درویش بازیکن را زیر نظر دارد و مالک باشگاه در اختیار مدیرعامل قرار می دهد یا خیر. آنها باید شفاف سازی را در دستور کار قرار دهند وگرنه سال بسیار بدی برای پرسپولیس خواهد بود.

ماهیت بازیکنان امروز این است که برای پول بیشتر تلاش کنند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص نقل و انتقالات این باشگاه اظهار داشت: تنها کاری که مدیریت تاکنون انجام داده خرید مربی خارجی بوده است. به هر حال گاریدو به خوبی از فضای رقابتی آسیا آگاه است و می داند چگونه تیم را هدایت کند تا در آسیا دچار مشکل نشویم، اما با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد، چگونه باید از او بهترین انتظار را داشت؟ باید برای او توجیه کنند که سرمربی تیم پرافتخار و محبوبی شده است و هر بازی هزاران نفر برای این تیم به ورزشگاه می آیند و میلیون ها نفر در ایران بازی تیمش را تماشا می کنند. در مورد بازیکنان هم باید بگویم که درست نگهداری نشدند و احتمالاً ساختار اولیه تیم را تا حد زیادی از دست دادیم. ویژگی بازیکنان امروزی این است که در شرایط بحرانی تیم را ترک کنند و بروند. تعصب واژه ای ناآشنا در فوتبال ایران است که بازیکنان به عشق پول با تیم ها قرارداد می بندند. رفتن چند بازیکن بیشتر به نفع پرسپولیس است تا بقا!

آنهایی که باید می ماندند رفتند

داداش زاده با بیان اینکه باید خلاء نقاط ضعف پرسپولیس برطرف شود، گفت: در نقل و انتقالات باید دروازه بان درجه یک را به کار بگیریم و برای دفاع چپ و راست بازیکن جذب کنیم. بعد از رفتن الترابی به یک بازیساز و یک هافبک درجه یک نیاز داریم. تمدید با بازیکنان خوب پیش می رود، اما آنهایی که باید می ماندند رفتند و این خوب نیست. بر رامین رضاییان نباید سریع صحبت کنید، در هر صورت بازیکن به سمتی می رود که بتواند پول بیشتری بگیرد. شاید او در برنامه های پرسپولیس نبود یا باشگاه نتوانسته به او پول بدهد. به هر حال برایش آرزوی موفقیت می کنم. گاریدو باید بنشیند و آنچه می خواهد بگوید و اداره موظف است بازیکنان مورد نظر او را جذب کند. فصل سختی برای پرسپولیس خواهد بود و باید مدیریت بحران داشته باشیم.

بعید است تا پایان فصل در همه مسابقات VAR داشته باشیم

وی در خصوص مشکلات ورود VAR به فوتبال ایران تصریح کرد: هر وقت صحبت هایی از ورود VAR به میان آمد هیچ وقت محقق نشد. ابتدا گفتند که هفته اول را با var شروع می کنند و بعد مشخص شد که این اقدام در هفته چهارم اجرا می شود! می جنگند و نمی گذارند فوتبال ایران پیشرفت کند. تا این تکنولوژی به فوتبال ما نرسد پیشرفت نمی کنیم و این درگیری ها وجود دارد. فکر نمی کنم تا پایان فصل VAR بیاورند اما امیدوارم تا ابد بر سر قول خود بایستند و در جهت پیشرفت فوتبال گام بردارند.

بازیکن پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: با چند تیم صحبت کردیم و قرار است هدایت یکی از تیم های لیگ 2 یا لیگ یک را بر عهده بگیرم اما برخی واسطه ها نمی خواهند در بین گزینه ها باشم. چون من صادقانه کار می کنم این اتفاقات همیشه در فوتبال ایران رخ می دهد و متأسفانه بخت و اقبال باعث می شود که بازیکنان باسابقه باشگاه محبوب خود را ترک کنند و گروهی از افراد غیر فوتبالی کار را به دست بگیرند. امیدوارم عدالت اجرا شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *