تصویری از هواپیماهای فرسوده در فرودگاه امام (ره) – یورنا

تبلیغات بنری


به گزارش تسنیم از گزارش یورنا، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه شرکت های هواپیمایی باید هواپیماهای خارج شده را شناسایی کنند، خواستار فشار سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت های هواپیمایی شد. برای انجام این کار.

سعید گیلبری اجاره پارکینگ هواپیما در فرودگاه را امری بی اهمیت و تهدیدآمیز توصیف کرد و افزود: 20 فروند هواپیمای درجه یک در محوطه فرودگاه پارک شده و شرکت های هواپیمایی باید آنها را به عنوان ضایعات بفروشند.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی در واکنش به این اظهارات به تسنیم گفت: شرکت های هواپیمایی تعدادی هواپیمای اسقاط شده در رهن بانک دارند و تا بانک بخواهد نمی توان آنها را واگذار کرد. برای تعیین تخصیص این هواپیماها باید شرکت های هواپیمایی و بانک های مربوطه به توافق برسند.

السامانی از امکان بازیافت هواپیماهای فرسوده در همدان خبر داد و گفت: به تازگی مرکز بازیافت هواپیما با همکاری شهرداری در همدان افتتاح شد. این مرکز به ایرلاین‌ها اعلام کرد می‌توانند هواپیماهایی را که از چرخه پرواز خارج شده‌اند به این مرکز منتقل کنند و در سال اول تخفیف‌ها و تسهیلاتی برای شرکت‌های هواپیمایی در نظر گرفته شد تا از تحمیل هزینه پارکینگ جلوگیری شود.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *