تشریح عملکرد میدان مرکزی میوه و تره‌بار در سال ۱۴۰۳

تبلیغات بنری


معاون مدیرکل و مدیر میدان مرکزی سبزی و میوه تهران به تشریح عملکرد این مجتمع در سال 1403 پرداخت.

یورنا – به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، مهندس امیر موسوی گفت: با هدف ایجاد رضایتمندی عمومی ضمن تخصیص اعتبارات لازم، از مرمت آسفالت 5000 متر مربع در نقاط حادثه خیز خبر داد. مناطق مساحت و حدود 20000 متر مربع دیگر کارهای در حال تکمیل است.

وی افزود: این در حالی است که با اجرای 3 هزار و 500 متر مربع خطوط زیر چتر اتاق ها، اقدامات لازم برای مشخص شدن ویژگی قانونی فعالیت آنها انجام شد.

مدیر میدان مرکزی میوه و تره بار تهران با اشاره به اینکه برای رفاه حال کارگران و مراجعه کنندگان به میدان مرکزی از ابتدای امسال 28 آبنمای سرویس بهداشتی احداث شده است، ادامه داد: همچنین با در نظر گرفتن تاییدیه پلیس راهور. خط کشی جاده 12000 متری میدان مرکزی. نصب چراغ راهنمایی. علائم راهنمایی و رانندگی چشمک زن در جاده های اصلی نصب شد.

وی با اشاره به اینکه از دیگر اقداماتی که در سال جاری انجام شد، ایجاد ایالت نیوجرسی برای جلوگیری از تجاوز و ورود سلول های مخفی به اماکن عمومی بود، گفت: پس از اخذ تعهدات قانونی لازم با هدف عدم تکرار این موضوع. تخلف در خصوص بازگشایی فضاها و به طور کلی اقدامات لازم انجام شد.

موسوی با بیان اینکه کارشناسی لازم در خصوص نصب علائم راهنمایی و رانندگی در نقاط پرخطر میدان مرکزی با هماهنگی پلیس راهور اجرا شد، اظهار داشت: پس از بررسی های لازم، دو مجتمع خدمات اجتماعی برای افزایش پایداری سازمان احداث شد. درآمدزایی در میدان مرکزی

وی خاطرنشان کرد: برای بازگرداندن جلوه بصری راهروهای میدان مرکزی، جداول رنگ آمیزی شد. وی تاکید کرد: با هدف تامین امنیت و ساماندهی پلیس اجتماعی در میدان مرکزی، جلسات مشترکی با پلیس امنیت در خصوص تجمع معتادان متجاهر برگزار شد. برنامه هایی برای بیگانگان غیرقانونی از سطح میدان مرکزی انجام شده است.

مدیر میدان مرکزی میوه و تره بار تهران گفت: همچنین با همکاری نماینده سازمان تعزیرات حکومتی و بهداشت در جنوب تهران و پس از اخذ دستورات قضایی لازم، اقدامات لازم انجام شد. برخورد با اتاق های متخلف در زمینه تغییر کاربری غیر مجاز.

به گفته وی؛ با بیان اینکه برای افزایش سطح نظافت و نظم در میدان مرکزی در صورت توجه افراد دستفروش، چرخ دستی و … از میدان مرکزی نیز جمع آوری می شود.

امیرحسین موسوی گفت: به منظور بازیافت آب با همکاری منطقه 19 شهرداری تهران تصفیه خانه این مرکز نیز ایجاد و به منظور آبیاری فضای سبز مرکز شهر به بهره برداری می رسد. میدان برای احقاق حقوق کارگران (آرایشگران) برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

وی گفت: در سال جاری به وضعیت میدان مرکزی توجه ویژه ای شد. وی ادامه داد: در واقع با استفاده از ماشین آلات اتوماتیک و حضور مستمر نیروهای خدمات شهری اقدامات لازم برای نظافت و نگهداری میدان مرکزی انجام شده است.

به گفته مدیر میدان مرکزی سبزی و میوه تهران؛ در حال حاضر روزانه به طور متوسط ​​حدود 100 تن زباله از این مرکز خارج می شود.
وی خاطرنشان کرد: برای تسهیل در روند تردد در میدان مرکزی تمهیدات لازم برای حضور مستمر پلیس راهنمایی و رانندگی و برخورد با رانندگان متخلف اندیشیده شده است.

وی در پایان تاکید کرد: جلسات هماهنگی با اتحادیه کارگران (بارفروشان)، پلیس راهنمایی و رانندگی، پلیس امنیت و غیره به منظور تسهیل در روند خدمات رسانی به شهروندان به طور منظم برگزار می شود و هماهنگی خوبی بین این اتحادیه ها وجود دارد. مجموعه و سایر وسایل مربوط به میدان مرکزی ایجاد شد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *