ترکیب تیم ملی کاراته بانوان مشخص شد

تبلیغات بنری


ترکیب تیم ملی کاراته بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد.

یورنا به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان برای تعیین ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا روز گذشته (چهارشنبه 3 مرداد) برگزار شد.

با برگزاری مسابقات انتخابی اولین تیم ملی کاراته که امروز در سالن شهید کوباغانیان تهران برگزار شد، تشکیل کمیته انفرادی بانوان به شرح زیر اعلام شد:

در وزن 50 کیلوگرم سارا بهمنیار رکابزن این وزن شد.

سارا بهمنیار پس از دو برد مقابل سه تار زری، یک برد و یک باخت در دیدار مقابل معصومه محسنیان به روی تاتامی رفت تا در بازی برگشت مقابل محسنیان به تساوی برسد و پیروز شد.

در وزن منهای 55 کیلوگرم پس از تساوی طراوت خاکسار، زینب جعفرنژاد و فاطمه سعادتی در جدول لیگ، هر کدام با دو برد در مرحله تساوی به مصاف یکدیگر رفتند و طراوت خاکسار دو پیروزی مقابل فاطمه سعادتی و فاطمه سعادتی به دست آورد. زینب جعفرنژاد به قهرمانی رسید و رکابزن قهرمانی آسیا شد.

در وزن 61- کیلوگرم آتوسا گلشادی نژاد دو بار فاطمه اصل زری را شکست داد و به عنوان نماینده این وزن در پیکارهای قهرمانی آسیا انتخاب شد.

در وزن 68- کیلوگرم مبینا حیدری توانست با دو برد مقابل مبینا کاویانی راهی این وزن شود. در وزن 68+ کیلوگرم لیلا برجعلی دو پیروزی مقابل نگین آنتونی و دو پیروزی مقابل شیما السعدی در جدول لیگ کسب کرد و نماینده این وزن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا از 9 شهریور تا 1 مهرماه در چین برگزار می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *