ترور شهید هنیه اشتباه بزرگ صهیونیست‌ها بود که بدون پاسخ نخواهد ماند

تبلیغات بنری


رئیس جمهور ترور ناجوانمردانه شهید هانیه در تهران را اشتباه بزرگ صهیونیست ها دانست و با بیان اینکه ایران از همه کشورهای اسلامی و آزادگان جهان انتظار دارد این جنایات را به شدت محکوم کنند، تاکید کرد: این استکبار صهیونیستی خواهد شد. متوقف نمی شود و نخواهد بود. بی جواب بماند

یورنا – آقای رئیس جمهور عصر امروز یکشنبه در دیدار با آقای ایمن الصفدی وزیر امور خارجه پادشاهی اردن با تشکر از پیام تبریک و آرزوی موفقیت پادشاه و دولت اردن. دکتر مجیدیان در جایگاه ریاست جمهوری، محور سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران و دولت چهاردهم، گسترش و تقویت صلح، آرامش و ثبات در منطقه و جهان را بر ضرورت وحدت اسلام تاکید کرد. کشورها جلوی تجاوز را بگیرند. و جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان مظلوم غزه.

رئیس جمهور با اشاره به ترور ناجوانمردانه شهید هانیه در تهران، ترور میهمان جمهوری اسلامی ایران را اقدامی مغایر با تمامی قوانین بین المللی و اشتباه بزرگ صهیونیست ها دانست انتظار جمهوری ایران این است که همه کشورهای اسلامی و ملت های آزاده جهان این جنایات را قویا محکوم کنند و تاکید کنند که این استکبار صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند.

این پزشکیان همچنین با اشاره به اینکه امروز عده ای تلاش می کنند جای حق و باطل را عوض کنند، افزودند: بزرگترین دشمنان و ناقضان آزادی، دموکراسی و حقوق بشر هستند، در حالی که از تمام توان علمی و عملیاتی خود در دنیا برای تروریسم و ​​تروریسم استفاده کرده اند. جنایات فجیع آنها متعهد و مدعی دفاع از آزادی، دموکراسی و حقوق بشر هستند و هرکس از آنها پیروی نمی کند دشمن این اصول و ارزش ها می دانند.

رئیس جمهور در بخشی دیگر از این دیدار ابراز امیدواری کرد که مذاکرات هیات های دیپلماتیک دو کشور در خصوص از سرگیری روابط ایران و اردن به سرعت تکمیل شود تا دو کشور علاوه بر توانمندی های دو کشور اسلامی ، از توانایی های یکدیگر بهره مند شوند. منطقه نیز از این دوستی و همکاری سازنده بهره خواهد برد.

در این دیدار ایمن صفدی وزیر امور خارجه پادشاهی هاشمی اردن ضمن ابلاغ سلام، تبریک و آرزوی بهترین ها برای جناب عالی رئیس جمهور، تاکید کرد که اردن به دنبال از سرگیری روابط با جمهوری اسلامی و تلاش مشترک است. برای رسیدن به این. برقراری ثبات، امنیت و صلح بیشتر در منطقه گفت: اردن تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی از ابتدا علیه غزه را به شدت محکوم می کند.

وزیر امور خارجه اردن همچنین با بیان اینکه کشورش جنایت ترور شهید هنیه را محکوم می کند، این اقدام را تلاش نتانیاهو برای گسترش دامنه درگیری ها در منطقه دانست.

ایمن الصفدی همچنین با اشاره به تمایل کشورش برای گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران، اعلام کرد که در این سفر راه های گسترش روابط دو کشور را بررسی خواهد کرد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *