تداوم کیفیت هوای قابل قبول در پایتخت

تبلیغات بنری


امروز شاخص آلودگی هوای تهران 83 است و کیفیت هوای پایتخت قابل قبول است.

یورنا – طبق اطلاعیه شهرستان؛ در 24 ساعت گذشته شاخص آلودگی هوای تهران به عدد 166 رسید و کیفیت هوا در وضعیت ناسالم قرار داشت، اما امروز – چهارشنبه 9 خرداد 1403 – شاخص آلودگی هوا به عدد 83 رسید و کیفیت هوای پایتخت قابل قبول است.

بر اساس اعلام شرکت پایش کیفیت هوای تهران، 10 ایستگاه در شرایط قابل قبول (زرد) و در دو ایستگاه (اقدیسیه، منطقه 1 و بونک، منطقه 5) وضعیت پاک (سبز) ثبت شد و بهترین شرایط مربوط به آن است. به ایستگاه بونک در منطقه 5 با شاخص 35 ثبت شد.

این در حالی است که در 5 ایستگاه (شادآباد. منطقه 18، شریف. منطقه 2، شهرری. منطقه 20، منطقه 19 شاهدری و میدان فاتح. منطقه 9) وضعیت غیربهداشتی برای گروه های حساس (نارنجی) ثبت شد. همچنین شاخص دو ایستگاه شهرداری در منطقه 11 و پارک شکوه در منطقه 14 وضعیت نابسامان را برای همه نشان می دهد (با رنگ قرمز) و ایستگاه پارک شکوه با شاخص 153 آلوده ترین نقطه تهران است.

من باید بگویم؛ از ابتدای امسال تا امروز 5 روز هوای پاک، 76 روز هوای قابل قبول و 10 روز هوای ناسالم برای گروه های حساس در شاخص آلودگی هوای پایتخت و 7 روز هوای ناسالم برای گروه های حساس ثبت شده است. گروه ها.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *