تبلت لنوو به اسپیکر تبدیل می‌شود

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری مهر، این دستگاه پیش از این در برخی بازارهای محدود بین المللی از جمله اتحادیه اروپا عرضه شده بود.

تب پلاس 320 دلاری لنوو دارای ویژگی های ساده ای است، اما نکته اصلی در مورد این دستگاه کیفیت صدای عالی آن است. تب پلاس به چیپست مدیاتک هلیو G99 مجهز است و عملکرد سیستم آن قابل قبول است، البته نه بی نقص. همانطور که اشاره کردیم ویژگی بارز دستگاه وجود 8 بلندگو است.

به دلیل وجود این اسپیکرها، تبلت کمی حجیم است و ضخامت نیمه پایینی آن حدود 0.5 اینچ است، در حالی که نیمه بالایی دستگاه 0.3 اینچ ضخامت دارد. لنوو سوکت مخصوصی دارد که تبلت را در زاویه 175 درجه قرار می دهد. کاربر می تواند از تب پلاس لنوو به عنوان اسپیکر بلوتوث استفاده کند و حتی صدای دستگاه های دیگر را پخش کند.

در جلوی تبلت یک صفحه نمایش 11.5 اینچی با وضوح 2000 در 1200 پیکسل و نرخ تجدید 90 هرتز وجود دارد. گزینه های حافظه دستگاه نیز شامل 8 گیگابایت رم با حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

تب پلاس به Wi-Fi 5، بلوتوث 5.3 و USB Type-C برای شارژ و انتقال داده مجهز شده است. علاوه بر این عناصر، یک باتری 8600 میلی آمپر ساعتی و همچنین دوربین سلفی و پشتی 8 مگاپیکسلی در دستگاه تعبیه شده است.

سیستم عامل تبلت لنوو نیز اندروید 14 است و این شرکت قول داده است حداقل دو به روز رسانی سیستم عامل و 4 سال به روز رسانی امنیتی را در اختیار کاربران قرار دهد که آخرین آپدیت در ژوئن 2028 در دسترس قرار خواهد گرفت.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *