تصمیمات اتخاذ شده برای سفر دوم دولت مردمی به سیستان و بلوچستان

تبلیغات بنری

سرپرست رئیس جمهور در نشست نمایندگان سیستان و بلوچستان با اشاره به توجه ویژه شهید آیت الله رئیسی به مردم و نیازهای این استان گفت: اگرچه سفر دوم آیت الله رئیسی به سیستان و بلوچستان انجام نمی شود. تصمیمات اتخاذ شده در خصوص این سفر قطعا اعلام خواهد شد.

یورنا – در دیدار سرپرست ریاست جمهوری با استاندار و مجلس شورای اسلامی استان سیستان و بلوچستان که عصر امروز یکشنبه برگزار شد، بر ضرورت اجرای مصوبات سفرهای شهید آیت الله رئیسی به این استان تاکید شد.

محمد مخبر در این دیدار و با اشاره به توجه ویژه شهید آیت الله رئیسی به مردم و نیازهای استان سیستان و بلوچستان گفت: اگرچه سفر دوم آیت الله رئیسی به استان سیستان و بلوچستان اجرایی نشده است، اما تصمیمات اتخاذ شده در این موضوع باید گزارش شود.

سرپرست ریاست جمهوری نیز در این جلسه پس از استماع نیازهای استان سیستان و بلوچستان دستورات لازم را برای حل مسائلی از جمله خرید خدمات حدود 6 هزار معلم، نظارت بر بهره برداری از خط ریلی زاهدان – چابهار، درخواست راه اندازی صادر کرد. مناطق ویژه اقتصادی در شهرهای مرزی و تامین تجهیزات تولیدی یک کارخانه نساجی صادراتی.

مخبر در این جلسه سازمان برنامه را متعهد به پیگیری موضوع بسته 60 همتی برای توسعه و پیشرفت استانداری تا حصول نتیجه نهایی کرد.

در این دیدار محمد الکرمی استاندار سیستان و بلوچستان نیز گزارشی از پیشرفت های به دست آمده و اجرای دور اول مصوبات سفر شهید آیت الله رئیسی به استان و میزان توسعه یافتگی ارائه کرد. ساخت و ساز و بهبود زیرساخت ها. امکانات و توانمندی های این استانداری در دولت سیزدهم.

در ادامه این جلسه نمایندگان سیستان و بلوچستان ضمن طرح برخی از مسائل استان، خواستار رفع این مشکلات و همچنین رفع برخی از مسائل استان از جمله کم فشاری برق، ساخت و ساز، تجهیز سالن های ورزشی و خط کشی شدند. حمل بنزین و گازوئیل از کرمان به سیستان و بلوچستان.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *