«بین خطوط» به آنتن شبکه چهار رسید/ گفت‌وگو با نویسندگان مطرح جهان

تبلیغات بنری


مجموعه مستند «میان دو خط» از محصولات مرکز مستند سوره به مجری گری مجید تفرشی از 30 تیرماه به صورت هفتگی از شبکه شهر سیما پخش می شود.

یورنا مجموعه مستند «بن هستان» از محصولات مرکز مستند سوره با مجری گری مجید تفرشی و با موضوع گفت و گو با نویسندگان مطرح جهان، از عصر فردا چهارشنبه از شبکه شهر سیما پخش می شود. ، 30 تیر، هفتگی و در 8 قسمت.

امنیت انسانی و نقش شرکت های بزرگ در تامین و تخریب آن در جهان، اقتصاد، روابط بین الملل ایران به ویژه در مرزهای شمالی، سازمان امنیت و فعالیت های آن در خاورمیانه و جهان اسلام (سازمان امنیت غرب)، شیعیان به عنوان یک اقلیت در غرب و زنان شیعه در جهان و علم امروز یکی از موضوعات مورد بحث در هر قسمت از این مجموعه مستند است.

نایجل وست، نویسنده و کارشناس مسائل امنیتی، دفاعی و نظامی، مارک دوگ، استاد دانشگاه برایتون و مشاور فرهنگی یوفا، ربکا مسترسون، محقق، نویسنده و پژوهشگر فلسفه اسلام شیعی، مرضیه کوهی، استاد دانشگاه دانشگاه برایتون روابط بین الملل دانشگاه دورهام، یافا شینک، استاد دانشگاه بیرمنگام، مری مارتین، استاد امنیت انسانی از دانشگاه LSA لندن و الیور شاربوت، استاد دانشگاه بیرمنگام، از مهمانان برنامه «بین خطوط» هستند. .

این مجموعه مستند با هدف ایجاد پلی بین انتقال دانش و تجربه نویسندگان جدید و کمتر شناخته شده به ایران و همچنین ارتباط بین روشنفکران بین المللی ایران و جهان است.

عوامل این تأثیر عبارتند از: محقق: مجید تاورشی، تهیه کننده: مصطفی پورمحمدی، نویسنده و کارگردان: علیرضا خوشنویس و مهدی سهرابی، گوینده: سحر کاکاوند، تدوین: مهدی سهرابی و محمدعلی حق پرست، تصویربرداری: علیرضا جمالی، تصویرگری: شیما پورمحمدی و محمدی.

پخش مجموعه مستند «بین دو خط» به تهیه کنندگی مرکز مستند سوره از 30 تیرماه از شبکه شهر سیما آغاز می شود و چهارشنبه شب ساعت 19:00 پخش می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *