بیشینه دمای تهران امروز به ۳۶ درجه می‌رسد

تبلیغات بنری


یک کارشناس هواشناسی پیش بینی کرد حداکثر دمای هوای تهران امروز سه شنبه 5 تیر به 36 درجه سانتیگراد برسد.

یورنا به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کبری رفیعی کارشناس هواشناسی امروز سه شنبه 5 تیرماه وضعیت جوی امروز و روزهای آینده کشور را تشریح کرد و گفت: در اکثر نقاط کشور جوی آرام پیش بینی می شود. . کشور طی 5 روز آینده و امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در شمال غرب آذربایجان، جنوب کرمان، شمال و شرق استان هرمزگان بارش باران، رعدوبرق، وزش باد موقت شدید و در برخی نقاط غبار و گرد و غبار خواهد بود. احتمال بارش تگرگ در شمال غرب آذربایجان

وی ادامه داد: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه و شنبه در نواحی سواحل شمال غربی و شرقی دریای خزر و ارتفاعات البرز شرقی در سمنان و گلستان شاهد همین وضعیت جوی در شمال غرب آذربایجان و مازندران خواهیم بود. در استان ها نیز گاهی بارش باران و رعد و برق خواهد بود.

رفیعی افزود: در این مدت برخی از مناطق مرکز کشور، شرق کشور، دامنه های جنوبی البرز و استان های مرزی واقع در غرب و جنوب غرب کشور شاهد وزش باد شدید و در برخی مناطق خیزش گرد و خاک خواهد بود. مناطق. ساعت ها.

کارشناس هواشناسی تصریح کرد: طی سه روز آینده آب های دریای عمان و مناطق مرکزی خلیج فارس متلاطم و متلاطم خواهد بود.

رفیعی درباره وضعیت جوی تهران نیز گفت: آسمان تهران امروز صاف تا نیمه ابری و در برخی ساعات احتمال وزش باد وجود دارد و بیشینه دمای امروز تهران به 36 درجه سانتیگراد خواهد رسید که نشان دهنده یک افزایش 36 درجه سانتیگراد یک درجه نسبت به روز قبل.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *