بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی محیط‌زیست برگزار می‌شود

تبلیغات بنری


بیست و دومین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست و مجوز سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می شود.

یورنا- با توجه به اهمیت حفظ محیط زیست و ترغیب و تشویق صنایع، معادن و پتروشیمی ها به حمایت از گونه های گیاهی و جانوری و تلاش برای بهبود کیفیت هوا و همچنین آموزش جامعه در راستای حفاظت از اکوسیستم در ایران، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی محیط زیست برگزار می شود. در ایران قرار است در پایان آبان ماه سال جاری برگزار شود.
به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری، این نمایشگاه با محوریت «محیط اقتصادی، اقتصاد اکولوژیک» و اهمیت مسئولیت اجتماعی در روزهای 8 آبان تا 2 آذر 1403 توسط شرکت «اد تریدینگ هرمس» و با مشارکت حمایت سازمان حفاظت محیط زیست در کشور و همچنین صدور مجوز این سازمان در محل نمایشگاه شهر آفتاب تهران.

این نمایشگاه با هدف ارتقای سطح دانش و آگاهی عمومی در خصوص مسائل زیست محیطی، ایجاد فضایی برای تبادل دانش و تجربیات بین کارشناسان، متخصصان و فعالان محیط زیست و ارائه و تشویق به استفاده از راهکارهای نوآورانه و فناوری های پیشرفته در جهت کاهش مصرف سوخت و مصرف انرژی و همچنین حفظ منابع طبیعی، افزایش ارتباطات و همکاری بین نهادها، سازمان ها و شرکت های فعال در زمینه محیط زیست و انرژی، ترویج مفاهیم پایداری و مسئولیت اجتماعی در بین عموم مردم و تشویق رفتارهای دوستدار محیط زیست. بازداشت شده است.

متقاضیان می توانند برای حضور در این نمایشگاه و رزرو غرفه به نشانی www.Envirex.ir مراجعه و ثبت نام کنند. لازم به ذکر است بازدید برای عموم آزاد و رایگان می باشد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *