به ۲ فدراسیون تذکر دادیم!/ مراسم بدرقه کاروان اعزامی به پاریس به‌زودی برگزار می‌شود

تبلیغات بنری


گفتگو

نایب قهرمان کمیته ملی پارالمپیک ایران گفت: با توجه به پیشرفت حضور و با در نظر گرفتن شرایط فعلی و فنی ورزشکاران، فرصتی جدی و بسیار ویژه برای کسب مدال طلا در رشته‌هایی مانند دوومیدانی داریم. گفت. رشته، باراکوندو، جودو و وزنه برداری.

گفت سولگی وی در گفتگو با میزان با اشاره به اینکه نمی توانم در مورد انتظارات مدال آوری ورزشکاران ایرانی در بازی های پارالمپیک اظهار نظر کنم، گفت: در واقع نمی توانم به طور مفصل در مورد این موضوع صحبت کنم و با وجود اینکه آمار جامعی تهیه کرده ایم، اما با توجه به اینکه نمی توانم در مورد اتفاقاتی که برای ورزشکارانمان رخ داده اظهار نظر کنم، اما به زودی طبق معمول پیش بینی های مربوطه را قبل از شروع پارالمپیک اعلام خواهیم کرد، زیرا قطعا در این مسابقات به مدال های رنگارنگ و طلا خواهیم رسید. چندین رشته

حاشیه های پاراگودو به پایان رسید!

وی افزود: ترجیح می دهیم پیش بینی مدال را نزدیک به مسابقات ارائه کنیم تا دقت بیشتری داشته باشد و مشکل خاصی ایجاد نکند. با این حال، داده ها و آمارهای موجود در حال حاضر ممکن است کاملاً دقیق نباشد.

سیلاگی در خصوص حواشی ورزشکاران پارالمپیک در رشته های مختلف گفت: خوشبختانه در تیم های ما حواشی خاصی وجود ندارد و سوء تفاهمی که بین خانواده ورزشکاران جودو و کادر فنی پیش آمد کاملا برطرف شد و به مرحله ای تبدیل شد. این اردو بدون مشکل برگزار شد و به زودی اردوی جدید آنها برپا می شود.

وضعیت پاراتیروکمن بعد از پارالمپیک مشخص می شود

معاون قهرمانی پارالمپیک ادامه داد: در تیراندازی حاشیه ها را پاکسازی کرده ایم و با توجه به حساسیت های موجود در حال حاضر به موضوعاتی مانند زیرمجموعه بودن پارا ورزشکاران در جانبازان و معلولان نمی پردازیم. فدراسیون یا فدراسیون تیراندازی و بعد از المپیک این موضوع را بررسی می کنیم و تصمیم گیری می شود. در حال حاضر فقط ایمنی تیم های ما برای کمیته پارالمپیک مهم است.

سیلجه تایید کرد: اطلاعیه های لازم به دو فدراسیون در رابطه با رشته پارا دو و میدانی ارائه شد و تاکید کردیم که در حال حاضر فقط موفقیت ورزشکاران با نیازهای ویژه برای ما مهم است و این قول را به دو فدراسیون داده ایم که انشالله این موضوع محقق شود. پس از پایان جلسه بررسی و تصمیم گیری شود. پایان پارالمپیک 2024 پاریس و بالاخره می دانیم که این رشته در زیر مجموعه کدام فدراسیون قرار می گیرد.

شرایط پارالمپیک با پارالمپیک آسیایی متفاوت خواهد بود

آژانس بازی های پارالمپیک خاطرنشان کرد: شرایط شرکت در بازی های پارالمپیک از بسیاری جهات با بازی های پارالمپیک تفاوت زیادی دارد. از نظر تعداد رشته ها و سطح بازی ها، بازی های پارالمپیک با بازی های پارالمپیک تفاوت دارد و از این به بعد نمی توان گفت که تاریخ سازی و عملکرد استثنایی در بازی های پارالمپیک تکرار یا بهتر خواهد شد، زیرا شاهد بوده ایم. سطح بازی های پارالمپیک و فشار و شدت بازی های سطح بالا بیش از آن است، اما تلاش ما این است که به این مهم برسیم و راه خوب ورزشکارانمان در پارالمپیک را تکرار کنیم.

اکثر ورزشکاران اعزامی به پاریس شانس کسب مدال را دارند

وی ادامه داد: با توجه به سیاست‌هایی که کمیته ملی پارالمپیک در نظر گرفتیم و با توجه به مبنایی که برای هیئت در نظر گرفتیم، انتظار روزهای خوبی برای ورزشکارانمان داریم زیرا افرادی را انتخاب کرده‌ایم که شانس بسیار بالایی برای کسب مدال دارند، به استثنای چهار،” Szilagyi به یاد می آورد. گروه های حمایتی اولویت چهارم ویژه بودن و شرایط کمتری برای کسب سکو و مدال هستند. به طور کلی انتظار می رود بیشتر افراد در رشته های مختلف مدال بگیرند.

دوومیدانی، باراکندو، جودو و وزنه برداری مدعیان اصلی کسب مدال طلا هستند

وی در خصوص رشته های احتمالی مدال آوری گفت: با توجه به پیشرفت شرکت ها و با در نظر گرفتن شرایط فعلی و فنی ورزشکاران، فرصت جدی و بسیار ویژه ای برای کسب مدال طلا در رشته هایی مانند پارابن داریم. – آیکو، باراکوندو، جودو و وزنه برداری. در رشته های دیگر مانند تیراندازی، پارادو و میدانی و سایر رشته ها نیز فرصت وجود دارد، اما انتظار اصلی ما همین چهار رشته است و ممکن است در رشته های دیگر خود نیز شاهد پدیده هایی باشیم.

مراسم اعزام ورزشکاران پارالمپیک نیز مانند بازی های المپیک برگزار می شود

سیلاگی گفت: خوشبختانه با نظر مثبت و کمک کیمرث هاشمیوزیر ورزش و جوانان و این وزارتخانه مقرر شد این مراسم در بخش ویژه افراد با نیازهای خاص برگزار شود و همچنین در مراسم تودیع و معارفه ورزشکاران پرتلاش پارالمپیک نیز از سوی انجمن تجلیل به عمل آید وزیر ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک و مسئولان و حمایت مالی و معنوی.

یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون جانبازان و معلولین در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر وزارت ورزش تاریخ خاصی را برای برگزاری این مراسم برای کمیته ملی پارالمپیک اعلام نکرده است اما معتقدم این این مراسم یک هفته قبل از اعزام تیم برگزار می شود و اجازه دهید در جشن خداحافظی آنها به فرانسه شادی و نشاط را برای ورزشکاران مشهورمان به ارمغان بیاوریم.

من باید بگویم؛ از میان 66 نفر اعزامی تیم ملی به پارالمپیک پاریس، 45 ورزشکار از اتحادیه جانبازان و معلولان در 6 رشته والیبال نشسته، دو و میدانی، تیراندازی با کمان، تیراندازی، شنا و وزنه برداری به همراه 15 نفر فنی حضور خواهند داشت. اتحادیه جانبازان و معلولان بخش بزرگی از کاروان ایران را در این جلسه که به خود اختصاص داده است تامین خواهد کرد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *