به کارگیری ۴۲ گروه مکانیزه برای آسفالت‌ریزی/ اسامی بزرگراه‌های در دست اقدام

تبلیغات بنری


نماینده فنی و عمرانی شهرداری تهران در خصوص بهسازی بزرگراه ها توضیحاتی ارائه کرد و گفت: بیش از 42 اکیپ مکانیک در سطح شهر تهران فعالیت می کنند.

یورنا- به گزارش شهری، هادی حق بین درباره زمان بهره برداری از بزرگراه شهید شوشتری گفت: به طور قطع 9.3 کیلومتر از بزرگراه شوشتری امسال آماده بهره برداری می شود. اتصال بزرگراه به بزرگراه بسیج از طریق خیابان شهید فهمیده نیازمند توافقات با سازمان بسیج است که در حال حاضر به دنبال آن هستیم.

وی افزود: در حال حاضر در حال اجرای تغییراتی در طرح در این زمینه هستیم تا سرعت کار را افزایش دهیم. این احتمال وجود دارد که این پروژه تا پایان این دوره مدیریت شهری آماده بهره برداری شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران نیز با تایید اینکه اسفندماه سال گذشته هدف گذاری سال 1403 را منوط به رویکرد و اولویت شبکه بزرگراهی عنوان کرده بودیم، گفت: با توجه به شرایطی که در زمستان سال گذشته پشت سر گذاشتیم. میزان خوردگی و آسیبی که سطوح برخی از بزرگراه ها را تحت تأثیر قرار داده است به حدی افزایش یافته است که توجه ویژه ای لازم است. بنابراین ما روی این موضوع تمرکز کردیم.

وی افزود: همکاران در بزرگراه ها به صورت شبانه روزی کار می کنند. وضعیت نسبتاً بهبود یافته است، اما سطح خرابی ها از قابلیت های موجود فراتر رفته است. با این حال ما طبق برنامه کار می کنیم.

حق بین گفت: محورهای همت، حکیم، شیخ فضل الله، شهید لشکری، شهید فهمیده، آزادگان و شهید یاسینی از جمله محورهایی هستند که در حال آسفالت مجدد هستند. بیش از 42 تیم خودکار در تهران مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *