بهره‌برداری از ۲۰ طرح عمرانی در حوزه درمانی و بیمه‌ای سازمان تامین‌ اجتماعی

تبلیغات بنری


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از بهره برداری همزمان 20 پروژه عمرانی در حوزه بیمه سلامت و درمان وابسته به سازمان تامین اجتماعی در مناطق مختلف کشور خبر داد و از توسعه خدمات به ویژه خدمات درمانی مستقیم خبر داد. ، به عنوان اولویت اصلی سازمان تامین اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی است.

یورنا – به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی که در افتتاحیه بسیاری از پروژه های عمرانی این سازمان در استانداری اردبیل و همچنین افتتاح همزمان بسیاری از پروژه های عمرانی حضور داشت. و استقرار پروژه های این سازمان در استانداری های مختلف استانداری اردبیل، صبح امروز در گفتگوی تلفنی با برنامه سلام مجهت شبکه سیمای جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به بهره برداری همزمان از 20 پروژه عمرانی در استان اردبیل، اظهار داشت: این پروژه در حال انجام است. حوزه تامین اجتماعی و بیمه در مناطق مختلف کشور توسعه خدمات به ویژه خدمات درمان مستقیم را اولویت اصلی سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد و گفت: در دوره سه ساله دولت سیزدهم مردم، اجتماعی سازمان حراست به طور متوسط ​​در هر استان بین 10 تا 15 پروژه عمرانی و در مجموع حدود 200 پروژه عمرانی در سراسر کشور داشت که اکثر این پروژه ها در مناطق کم برخوردار اجرا شد.

موسوی درباره افتتاحیه این مراسم که همزمان در چند فرمانداری مختلف برگزار شد، گفت: توسعه خدمات به ویژه در حوزه درمان مستقیم توسط سازمان تامین اجتماعی که به صورت رایگان به افراد تحت پوشش این سازمان ارائه می شود، یکی از کارهای ما بود. اولویت های مهم در دولت سیزدهم مردمی است که در این راستا امروز به لطف خداوند متعال بخش دیگری از خدمات و پروژه هایی که در سال های اخیر آغاز کردیم به مرحله عملیاتی رسیده است.

مدیرعامل شرکت تامین اجتماعی با حضور در افتتاحیه کلینیک عمومی و تخصصی بیمارستان سبلان تامین اجتماعی اردبیل، افتتاح طرح بهسازی هتل برای بخش کودکان در این بیمارستان، افتتاح تامین اجتماعی افزود: درمانگاه شهر نمین و بسیاری از پروژه های عمرانی دیگر در استانداری اردبیل: در استانداری اردبیل یک درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی در یکی از مهمترین بیمارستان های تامین اجتماعی این استانداری یعنی بیمارستان سبلان راه اندازی می شود. همچنین در این مراسم یک درمانگاه عمومی نیز افتتاح می شود که سال هاست درخواست ساخت آن توسط مردم مومن در این شهر مطرح شده است.

وی بیان کرد: در این مراسم علاوه بر افتتاح شعبه جدید بیمه در یکی از شهرستان های استان گلستان در شهر سنندج حدود 4 هزار متر مربع از ساختمان متعلق به سازمان تامین اجتماعی جانمایی می شود. لازم الاجرا شود. و همچنین در شهرهای اصفهان، همدان، ملایر، بوشهر و بسیاری از شهرها و شهرستان های دیگر در مجموع حدود 20 پروژه عمرانی و عمرانی در این برنامه داریم که همزمان با مراکز درمانی استان اردبیل به بهره برداری می رسد. تا روندی که در دولت سیزدهم مردمی در راستای توسعه خدمات سازمان تامین اجتماعی به ویژه در حوزه درمان رایگان که یک مطالبه جدی برای مومن عزیزمان است، باید توسعه بیشتری یابد.

وی با تاکید بر اینکه در این دولت بیش از 40 مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی و یک بیمارستان تامین اجتماعی در نقاط مختلف کشور راه اندازی شده است، گفت: امیدواریم در هفته های آینده بتوانیم دو مرکز مهم را افتتاح کنیم مراکز، بیمارستان های 160 تختخوابی آبادان و بیمارستان عظیم 550 تختخوابی شهید، بیایید بهره برداری از بیمارستان فایز بخش تهران را نیز آغاز کنیم.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون حدود 200 تخت بیمارستانی به ظرفیت خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی اضافه شده است، گفت: تامین اجتماعی حدود یک میلیون و 500 هزار تخت را به صورت رایگان ارائه می کند. خدمات سرپایی و حدود 15000 خدمات بستری در این بخش به صورت رایگان به مؤمنان ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه به لطف توسعه خدمات درمانی، سازمان تامین اجتماعی دیگر مشکلی برای ارائه خدمات رایگان در مناطق محروم در کشور ندارد، گفت: به طور کلی دو نوع خدمات درمانی مستقیم و غیرمستقیم به مردم ارائه می شود بیمه شدگان در سازمان تامین اجتماعی که در مناطق محروم خدمات درمانی عمدتاً در مراکز خصوصی وابسته به سازمان تامین اجتماعی به صورت رایگان ارائه می شود، اما علاوه بر آن طبق قرارداد فیما که بین سازمان تامین اجتماعی و وزارتخانه منعقد شده است. بهداشت و درمان، در شهرهایی که مراکز درمانی اختصاصی نداریم، خدمات بستری در بیمارستان های دولتی و دانشگاهی نیز بدون تخفیف و 100 درصد رایگان ارائه می شود.

موسوی افزود: همچنین در تمامی مناطق کشور تمامی بیمه شدگان بالای 65 سال در صورت مراجعه به مراکز درمانی تحت نظارت وزارت بهداشت می توانند خدمات بستری را به صورت کاملا رایگان دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم مردم برای توسعه زیرساخت های درمانی در حوزه های کمتر خودکفا تلاش شد، گفت: در دوره سه ساله دولت سیزدهم، سازمان تامین اجتماعی تلاش کرد. به طور متوسط ​​در هر استان 10 تا 15 پروژه توسعه و استقرار دارد و در مجموع معادل حدود 200 پروژه عمرانی در سراسر کشور داشته است که اکثر این پروژه ها به درخواست مؤمنان عزیز این سازمان در کمتر از حد اقبال ایجاد شده است. مناطق.

بر اساس این گزارش، همزمان با حضور میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در استانداری اردبیل برای بهره مندی از پروژه های عمرانی تامین اجتماعی در این استانداری، 17 پروژه عمرانی نیز در حوزه بیمه و سلامت اجرا شد. از طریق ویدئو کنفرانس با حضور مدیران کل، مدیران درمان و سایر مسئولین منطقه ای سراسر کشور امروز عملیاتی می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *