بهره‌برداری از پروژه‌های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن در شهریور ماه

تبلیغات بنری


معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهر حدید پردیس مقرر کردند طی چند روز آینده تاثیر تزریق منابع مالی طی یک ماه آینده با افزایش منابع انسانی و رابط های کاری در تمامی پروژه ها.

آژانس خبری مرحله به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه هیات مدیره شرکت عمران پردیس صبح امروز با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل عمران شهر جدید برگزار شد. شرکت.

با توجه به پمپاژ منابع مناسب در پروژه های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن در روزهای گذشته، این جلسه تشکیل و نحوه بهره برداری و تکمیل پروژه های باقی مانده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

با تایید معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهر حدید پردیس، مقرر شد تاثیر تزریق منابع مالی طی چند روز آینده نمایان شود. افزایش نیروی انسانی و رابط های کاری در تمامی پروژه ها.

همچنین مقرر شد کلیه شرکت های انبوه سازی علاوه بر اخذ تعهد، برنامه زمانبندی تحویل واحدهای پروژه خود را بر اساس تزریق ارائه نمایند.

در پایان اعضای این جلسه با تاکید بر رسیدگی به هرگونه کمبود کار، خانواده ها را بازوی نظارتی بر پروژه های خود ذکر کردند و مقرر شد در صورت مشاهده کم کاری، عمران پردیس پیگیری های لازم را برای احقاق حقوق خود انجام دهد. مالکان.

در همین راستا مقرر شد در شهریور ماه تمامی پروژه های با پیشرفت حدود 85 درصدی به مرحله بهره برداری و تحویل به مردم برسند و بقیه پروژه ها با پیشرفت کمتر به مرحله معقول و در حد معقول برسند. پیش رفتن.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *