بمب نقل و انتقالاتی فقط یک بازیکن است/ تاج با ایجاد برخی قوانین همه را سرکار گذاشته

تبلیغات بنری


گفتگو

بازیکن پیشکسوت فوتبال استقلال گفت: محمد اسلامی انتخاب خوبی بود و با توجه به کیفیت فنی اش امیدوارم برای استقلال مثمر ثمر باشد.

محمد نوری در گفت و گو با میزان در مورد حمل و نقل محمد اسلامی به استقلال، وی گفت: از نظر من محمد اسلامی بازیکن فنی خوب و تاثیرگذاری است و به همین دلیل از انتخاب مدیریت باشگاه و کادر فنی راضی هستم. امیدوارم اسلام روزهای خوبی برای استقلال به ارمغان بیاورد.

وی ادامه داد: باید تا حدودی ساختار فصل گذشته را حفظ کنیم و بازیکنان موثر و با تجربه را از دست ندهیم. چرا چنین اتفاقاتی برای دروازه بان ما می افتد؟ فصل گذشته حواشی وجود داشت و اتفاقاتی رخ داد، اما آنقدر نبود که حالا او را به دردسر بیاندازد. می خواهند استقلال او را بگیرند تا به خواسته هایشان برسند. تقریباً همه فریلنسرها می دانند که این رویداد از کجا می آید. فلان تیم بدترین تخلف را علیه یکی از بازیکنانش انجام داد، سپس او به تیم ملی دعوت شد و هیچ محرومیتی برای او در نظر نگرفتند.

هولدینگ با آوردن القاعدی یک بمب انتقالی را منفجر کرد

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره نقل و انتقالات این باشگاه گفت: خوشبختانه مالک درجه یک داریم و امیدوارم در فصل آینده که با استقلال در مسیر یکسانی قرار می گیرند، خاطرات خوبی را رقم بزنند. بار اول.” هلدینگ خلیج فارس برای اینکه طرفداران را به سمت خود جذب کند، او باید بمبی را به راه بیندازد. به نظر من آوردن کدی بمبی است که می تواند خط حمله استقلال را خطرناک و وحشتناک کند. اگر می خواهند 2 یا 3 بازیکن ثابت را به تیم بیاورند بهتر است آنها را نیاورند و پولشان را جمع کنند و القاعدی را جذب کنند. امیدوارم فصل آینده دچار مشکلات گذشته نشویم و به دور از اتفاقات داوری و خارج از مستطیل سبز نتیجه را در زمین مشخص کنیم.

قانون مضحک سقف قرارداد را کنار بگذارید

نوری با بیان اینکه قوانین مضحک سقف قرارداد یا برای همه است یا برای هیچکس، گفت: لطفا قوانین مضحک سقف قرارداد را کنار بگذارید. حالا تیم هایی مثل سپاهان، تراکتور و حتی پرسپولیس به هیچ وجه به این قانون پایبند نیستند و فقط استقلال را با مشکل مواجه می کنند. سقف قرارداد قانونی است که فقط در ایران وجود دارد و چنین قانونی فقط فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار می دهد. از آقای تاج بپرسند: به مردم مربوط می شوید یا خودتان؟! برای هواداران استقلال بی انصافی است که چنین اتفاقاتی در قالب سقف قرارداد پرسپولیس بیفتد و باعث گرانی آن شود.

چیزی که من را خوشحال می کند تغییر نسل تیم ملی است

بازیکن پیشکسوت ایران در پایان با بیان اینکه اگر ایران از گروه خود راه نیابد جای تعجب دارد، خاطرنشان کرد: مطمئنا ازبکستان و قطر حریفان قدرتمندی برای ایران نخواهند بود. اگرچه آنها به اندازه کافی مقابل ایران امتیاز گرفتند و حتی تیم قطری توانست ایران را در جام ملت های آسیا حذف کند اما ایران در دور سوم به این راحتی عقب نشینی نمی کند. اگر از این جمع بلند نشویم جای تعجب است و باید خدا را هزار بار شکر کنیم که در چنین جمعی هستیم. به هیچ وجه نباید در مسابقات مقدماتی جام جهانی تاخیر داشته باشیم. کار آسانی در پیش داریم اما نباید هیچ یک از تیم ها را دست کم بگیریم. باید برای جام جهانی هم برنامه ریزی کنیم. امیدوارم ترکیب تیم ملی تغییر کند و جوانان با استعداد جایگزین بازیکنان بزرگتر شوند. چیزی که من را از ته دل خوشحال می کند، تغییر نسل تیم ملی فوتبال ایران است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *