بزرگترین ضربه پرسپولیس از بازی خانگی در خارج از خانه بود/ گندوز یک سر و گردن از بیرانوند بالاتر است

تبلیغات بنری


پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اراک ورزشگاه مناسبی برای بازی خانگی نبود و هواداران شاهد بزرگترین باخت بودند.

وحید قالیش در گفت و گو با میزان در مورد قرعه کشی تیم فوتبال پرسپولیس معکوس ذوب آهن وی در هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران گفت: برای موفقیت در طول فصل و کسب عنوان قهرمانی باید اولین قدم را با اقتدار برداریم اما متاسفانه عواملی مانند تغییر زمین باعث مصدومیت بازیکنان شد. ” آمادگی های معمول خود را از دست بدهند.»

وی ادامه داد: به نظر من اراک ورزشگاه مناسبی برای بازی خانگی نبود و بزرگترین باخت را هواداران شاهد بودند. سرخپوشان در این دیدار عملکرد ضعیفی داشتند و به نظر من این امر موجه است اولاً بازیکنان به خاطر بازی در اراک خسته شده بودند و دلیل دوم این است که بازیکنان هنوز هماهنگی لازم را پیدا نکرده اند. خط دفاعی قرمزها باید هوشیارتر باشد و اجازه ندهد توپ به محوطه جریمه برسد تا بازیکنان حریف فرصت شوت زنی داشته باشند. باید به آنها فرصت دهیم تا بازی به بازی پیشرفت کنند. او دوست نداشت با ذوب آهن بازی کند.

نباید به این سرعت درباره عملکرد تیم نظر نهایی داد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص آینده پرسپولیس در لیگ برتر گفت: همیشه نباید یک تیم را از بازی اول قضاوت کرد با وجود اینکه مربی جدیدی هدایت تیم را بر عهده دارد. چند هفته طول می کشد تا بتوانیم نظر نهایی را در مورد عملکرد تیم بدهیم، اما این نباید باعث از دست دادن امتیاز شود زیرا تاثیر زیادی روی مسابقات خواهد داشت. الان که VAR اومده موهامون رو میکشه و مثل فصل قبل هیچ امتیازی به هر تیمی تعلق نمیگیره. در این فصل باید هر کاری که از دستمان بر می آید در زمین انجام دهیم، زیرا دوران ضربه زدن به در برای همه تیم ها به پایان رسیده است.

گواندوز بهتر از بیرانوند است و این را در آینده خواهیم فهمید

کیلیچ با بیان اینکه گیندوز در بازی اول نشان داد که ویژگی های خوبی دارد، گفت: به نظر من گیندوز دروازه بان خوبی است و در این دیدار عملکرد خوبی داشت چرا که دیدیم در مسابقات موفق بود. فکر می کنم او بازی به بازی پیشرفت خواهد کرد و یکی از ستون های دفاع سرخ پوستان خواهد بود. فکر می‌کنم این دروازه‌بان تمام ویژگی‌های خوب را دارد و در بازی‌های آینده بهتر نشان خواهد داد. کسانی که این دروازه بان را انتخاب کردند، کار را می دانستند و می دانستند که باید دروازه بان بهتری از بیرانوند داشته باشند. من فریب نمی دهم و حقیقت را می گویم. گندموز بهتر از بیرانوند است و این موضوع بعدا مشخص خواهد شد. او تا کنون محتاطانه عمل کرده است و هر مقداری که مصرف کند، جانش را خواهد گرفت.

شرکت هلدینگ خلیج فارس عملکرد بهتری در برابر بانک ها داشت

وی در خصوص عملکرد رضا درویش و هرج و مرج موجود در اردوی ارتش سرخ خاطرنشان کرد: به نظر من عملکرد درویش در نقل و انتقالات نسبت به سایر تیم های رقیب ضعیف بود و در دو نقطه ضعف جدی داریم که باید به زودی برطرف شود. در مسابقه ذوب آهن هم همین مشکل به وضوح نمایان شد و کار تاکتیکی خوب پیش نرفت. به نظر من باید مدیر دیگری جایگزین درویش شود. درویش شبیه بازیکنی شده که سال هایش گذشته و باید از فوتبال خداحافظی کند و در تیم های بزرگ خوب نیست. اگر می خواست کاری انجام دهد، فرصت زیادی داشت تا با رفتن چند بازیکن، نقاط ضعف تیم در نقل و انتقالات را برطرف کند. عملکرد مالک تیم قابل سرپوش گذاشتن نیست و باید پذیرفت که هلدینگ خلیج فارس در مقابل بانک ها قدرتمندتر ظاهر شد و بانک ها برای اینکه نامی برای خود دست و پا کنند مالکیت خود را به دست گرفتند.

پرسپولیس از جایی که ورزشگاه است آواره شده و دود آن برای هواداران قابل مشاهده است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره مشکلات داخل زمین و بازی رفت و برگشت در ورزشگاه بیرون از خانه گفت: مهدی تاج حاکم بلامنازع فوتبال کشور شده و هیچکس به او نمی رسد و نمی توانند. بگو که ابرو روی چشمانش است. مسئولان باشگاه پرسپولیس باید پاسخ دهند که چرا این باشگاه با این تمدن، ورزشگاه مدرن در تهران ندارد! اگر در آزادی مقابل ذوب آهن بازی کنیم، قدرتمان 4 برابر می شود. آنها سه سال است که تلاش می کنند بخشی از ورزشگاه را تعمیر کنند اما حقیقت این است که نتوانسته اند. برخی از اعضای اتحادیه می خواهند اعمال قدرت کنند و می گویند استقلال و پرسپولیس فایده ای ندارد و حرف ما هم همین است. این مشکل در دیدارهای پیش رو بیشتر نمایان خواهد شد و باید بپذیریم که تیم از نظر زمینی آواره است و دود به چشم هواداران می رود.

پرسپولیس بازی بسیار سختی مقابل تراکتورسازی خواهد داشت

کیلیچ در پایان با بیان اینکه بازی مقابل تراکتورسازی چالش بسیار سخت و زودهنگامی برای گاریدو خواهد بود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بازی رفت را در اراک انجام دادیم و بازی بعدی را باید در تبریز و تراکتورسازی انجام دهیم. ما یک تیم خواهیم بود. آنها حالا باید از اراک به تهران برگردند و سپس به تبریز بروند و مقابل تیمی بازی کنند که مدیریتش یعنی زنوزی کار را به خوبی بسته و کار را برای قرمزها سخت خواهد کرد. امیدوارم گاریدو برنامه خاصی برای بازی داشته باشد اما در واقع دو بازی خارج از خانه فشار زیادی به تیم وارد می کند. پیشکسوتان به جای تهمت و تمسخر هم تیمی های پیشکسوت خود باید از تیم حمایت کنند و من هرگز از افرادی که به من تهمت زدند نمی گذرم. ما به موفقیت پرسپولیس امیدواریم و همیشه از تیمم حمایت خواهم کرد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *