برگزاری وبینار آموزشی «کنشگری رسانه‌ای اربعین» ویژه مدیران مناطق ۲۲ گانه

تبلیغات بنری


صوفیا سوفی از برگزاری سمینار آموزشی آنلاین “فعالیت رسانه های عربی” با حضور مدیران و کارشناسان ادارات امور زنان و خانواده از 22 منطقه خبر داد.

یورنا – به گزارش روابط عمومی اداره کل امور بانوان و خانواده شهرداری تهران؛ سوفیا سوفی، مدیر روابط عمومی اداره کل امور بانوان و خانواده شهرداری تهران گفت: همزمان با ایام اربعین و با توجه به ضرورت مستندسازی کارها و فعالیت هایی که در زمینه انجام می شود. زنان، قبل از اعزام همکاران به عراق یا مرزها، تصمیم گرفته شد که کارگاه آموزشی با عنوان «محتوای رسانه ای»، «روش های عکاسی با تلفن همراه» و «موضوعات تولید محتوا و یافتن موضوع در اربعین» برگزار شود. ”

وی افزود: روز سه شنبه 2 مرداد 1403 هجری شمسی از ساعت 9 صبح تا 14 این کارگاه آموزشی به صورت الکترونیکی برگزار شد و طبق آمار شرکت کنندگان با استقبال خوب مدیران و کارشناسان امور بانوان مواجه شد. در 22 ریاست، علاوه بر همکاران ریاست امور عامه، زنان و خانواده.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر رویدادهای آنلاین با محدودیت زمانی و مکانی در دنیای واقعی جایگزین رویدادهای چهره به چهره شده است، ادامه داد: به عنوان مثال تسبیح خانگی یا ترحیم آنلاین معادل مجازی یک هیئت مذهبی و مذهبی است. نمایشگاه تسلیت در دنیای واقعی وبینارها یکی از محبوب ترین انواع رویدادهای آنلاین هستند و در اصل یکی از نتایج این فناوری هستند. وبینار معادل مجازی یک سمینار در دنیای واقعی است. با توجه به اهمیت مستندسازی برنامه ریزی ها و اتفاقاتی که در حوزه زنان و خانواده در راهپیمایی اربعین حسینی (ع) در راهپیمایی اربعین حسینی (ع) باید انجام شود، لازم بود این دوره آموزشی فشرده در قالب سمپوزیوم آنلاین برگزار شود تا بخشی از حال و هوای خوب اربعین حسینی را می توان از طریق درگاه فضاهای مجازی به اشتراک گذاشت و برای علاقه مندان به اباعبدالله الحسین (علیه السلام) مخابره کرد.

صوفی خاطرنشان کرد: وبینار «فعالیت رسانه ای برای اربعین» در خصوص مهم ترین موضوعات تولید محتوا در فضای قانونی به ویژه در ایام اربعین حسینی به صورت بسیار مختصر و مختصر ارائه شد.
مسئول روابط عمومی اداره کل امور بانوان و خانواده شهرداری تهران بیان کرد: قرار است کارگاه آموزشی دو روزه مفصلی با عنوان سواد رسانه ای برای مدیران و همکاران اداره کل امور بانوان و خانواده برگزار شود. شهرداری تهران و در همین زمینه فعالیت رسانه ای اداره کل امور بانوان و خانواده

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *