برگزاری دوره ارتباطات هوشمند برای مدیران روابط عمومی استان تهران

تبلیغات بنری


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران از برگزاری دوره آموزشی تخصصی «مهندسی هوشمند ارتباطات در روابط عمومی» خبر داد و گفت: این دوره با همکاری سازمان فنی و حرفه ای و با حضور در هفته آینده برگزار می شود. از مدیران ادارات، استان ها، شهرداری ها و بخشداری های استان تهران.

یورنا به گزارش استانداری تهران، محمد صائبی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران صبح امروز سه شنبه از برگزاری دوره آموزشی تخصصی «مهندسی ارتباطات هوشمند در روابط عمومی» با تدریس «حمید شکری خانقاه» خبر داد. وی بیان کرد: این دوره هفته آینده با همکاری سازمان فنی و حرفه ای استان تهران برگزار می شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استان تهران با تاکید بر اینکه ارتباط موثر، سازماندهی و استفاده صحیح از فنون و نیروی انسانی متخصص از ویژگی های اصلی و بارز روابط عمومی فعال است، گفت: این ویژگی ها شاهد رشد، توسعه، و پیشرفت سازماندهی خواهیم کرد.

سعیبی ارتباطات هوشمند در روابط عمومی را در عصر کنونی که فضای مجازی رشد زیادی کرده است، بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: یکی از سخت ترین مواردی که هر نهاد و ارگانی با آن مواجه است، شایعه سازی است که در مورد هوشمندسازی وجود دارد. رفتار روابط عمومی و استفاده از این شایعات پیش بینی و پیشگیری می شود و برنامه های مدیریتی برای پیشگیری از آنها در زمان مناسب طراحی می شود.

مشاور استاندار تهران در تشریح جزئیات این دوره تخصصی گفت: این دوره برای مدیران دستگاه ها، استان ها، شهرداری ها و بخشداری ها در نظر گرفته شده است که توسط شورای هماهنگی روابط عمومی استان تهران برنامه ریزی و برنامه ریزی شده و در سال جاری برگزار می شود. شهر شهریار

مدیرکل روابط عمومی استان تهران همچنین از همه آحاد مردم به ویژه شهروندان استان تهران برای حضور و مشارکت در انتخابات 24 تیرماه خواستار شد و به تعامل و هم افزایی روابط عمومی ها در پوشش و پوشش خبری گفت: اخبار روز انتخابات 17 تیرماه وی ابراز داشت: از مشارکت کلیه روابط عمومی ها در این زمینه لازم می دانم اعلام کنم که این روند تا روز جمعه 24 تیرماه ادامه خواهد داشت و ارزیابی عملکرد به اطلاع خواهد رسید.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *