برگزاری جشن هفته وحدت در میدان ولی عصر (عج) تهران

تبلیغات بنری


جشن بزرگ هفته وحدت روز جمعه 30 شهرآر در میدان ولی عصر تهران برگزار می شود.

یورنا – شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای از همه مردم شریف و مردم ولایتمدار ایران اسلامی خواست تا در مراسم بزرگداشت هفته وحدت و جشن میلاد حضرت خاتمی مرابیت پیامبر اعظم (ص) در سراسر کشور شرکت کنند. . آنان با حضور پرشور خود بر تلاش تفرقه افکنان و دشمنان اسلام مهر تایید زدند. متن آگهی به شرح زیر بود:

بسم الله الرحمن الرحیم ترین

اعلام دعوت برای حضور در مراسم هفته وحدت و جشن میلاد پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم).

«وحدت اسلامی» محوری ترین آرمان فکری ملت ایران اسلامی است که به همت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با راهنمایی و درایت رژیم ایران، مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) در مسیر ایجاد وحدت و اتحاد قلوب مسلمین بیانیه ای عملی فرمودند، بر علیه وسوسه های استکبار و استعماری جهان تأکید شد و امروز در یک جهان چند قطبی پر از تضادهای تمدنی، وحدت مسلمانان بیش از هر زمان دیگری ضروری به نظر می رسد. پس باید وحدت و همبستگی امت اسلامی را تقویت کرد زیرا بزرگترین سد در مقابل توطئه های تفرقه افکن دشمنان است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از تمامی فرزندان نجیب و هدایت ملت ایران اسلامی جهت شرکت در جشن هفته وحدت و جشن میلاد حضرت خاتمی مرابیت پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) دعوت به عمل می آورد. در سراسر کشور با حضور پرشور خود بر تلاش تفرقه ها و هجمه های دشمنان اسلام مهر زدند.

این مراسم روز جمعه سی ام شهریور ماه از ساعت 17 در تهران به صورت ویژه در مسیر میدان حضرت تایر به سمت میدان حضرت ولی عصر (عج) برگزار می شود.

این برنامه با برپایی تریبون های فرهنگی، برنامه های متنوع مذهبی و فرهنگی و اقامه نماز جماعت همراه خواهد بود. از عموم مردم دعوت می شود در این مراسم معنوی و وحدت بخش شرکت کرده و با حضور خود بر همبستگی اسلامی تاکید کنند.

درود خدا بر محمد و آل او باد

سلام و برکت و رحمت خداوند بر شما باد

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *