برگزاری آزمون صلاحیت حرفه‌ای روان‌شناسان و مشاوران و انتخاب مترجم رسمی در روز جمعه ۲۶ مرداد

تبلیغات بنری


معاون آزمون های سازمان سنجش و سنجش نظام آموزشی کشور از برگزاری آزمون صلاحیت حرفه ای روانشناسان و مشاوران روانشناسی وابسته به سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران و این آزمون خبر داد. برای انتخاب مترجم رسمی دادگستری سال 1403 هجری قمری در روز جمعه 5 مرداد.

یورنا به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور، علی الصدر با اعلام این خبر گفت: کارت شرکت در این آزمون ها از روز سه شنبه 2 مرداد ماه قابل مشاهده و چاپ است. از طریق درگاه اطلاعات از مرجع ملی ارزیابی و سنجش نظام آموزشی در ایالت. برای حضور در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون علاوه بر اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه همراه با عکس الزامی است.

وی ادامه داد: در آزمون صلاحیت حرفه ای روانپزشکان و مشاوران وابسته به سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران در سال 1403 هجری شمسی تعداد 17 هزار و 162 داوطلب ثبت نام کردند که 80 درصد آنان زن و 20 درصد آنان بودند. این آزمون در روز جمعه 5 مرداد ماه در 17 منطقه برگزار شد و آزمون دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و 36 رشته در 14 شهر برگزار می شود.

معاون سازمان سنجش و سنجش نظام آموزش کشور درباره آزمون انتخاب مترجم رسمی قوه قضائیه در سال 1403 گفت: 3 هزار و 155 داوطلب در این آزمون ثبت نام کردند که 54 درصد آنها زن و 46 درصد داوطلبان هستند. آنها مرد هستند و این امتحان روز جمعه 26 مرداد ماه است. آزمون ها هر ماه در دو منطقه تهران برگزار می شود.

صدر در پایان به داوطلبان ثبت نام شده توصیه کرد برای کسب اطلاعات دقیق و کامل از این دو آزمون، آگهی های منتشر شده در پرتال اطلاع رسانی سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی کشور را به دقت مطالعه کنند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *