برنامه «هما» برای عرضه بلیت پرواز‌های اربعین ۱۴۰۳

تبلیغات بنری


مدیرعامل هما با بیان اینکه پروازهای اربعین سال گذشته به صورت آنلاین فروخته می شد، گفت: امسال سعی کردیم در عرضه بلیت اربعین تغییری ایجاد نشود تا مشکلی برای زائران ایجاد نشود.

یورنا- به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شمس الدین فرزادی پور گفت: امسال با توجه به همزمانی ایام سفرهای حج، عمره و اربعین، برنامه ریزی سفرها با دقت بیشتری انجام می شود.

وی با بیان اینکه شرکت هواپیمایی ایرانی امسال علاوه بر پروازهای اربعین، پروازهای حج و عمره را نیز در برنامه خود دارد، گفت: برنامه ریزی های لازم را انجام می دهد.

وی ادامه داد: در پروازهای اربعین سال گذشته به دلیل برنامه ریزی هایی که انجام دادیم بلیت هواپیما را به صورت گروهی نفروختیم و بلیت ها به صورت اینترنتی فروخته می شد. امسال سعی کردیم در عرضه بلیت پرواز اربعین تغییری ایجاد نشود تا زائران با مشکل مواجه نشوند.

مدیرعامل هما گفت: تعداد صندلی هایی که برای پروازهای اربعین در سال گذشته در اختیار داشتیم بالغ بر 62 هزار صندلی بوده و امسال نیز تلاش می کنیم از همه ظرفیت های خود در این بخش بهره برداری کنیم.

فرزادی پور گفت: به همه مسافران پروازهای اربعین توصیه می کنیم بلیط رفت و برگشت تهیه کنند تا در بازگشت با مشکل مواجه نشوند و مسافران بتوانند به راحتی از مسیر پیاده روی اربعین استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: جلسات رسمی پروازهای اربعین هنوز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام نشده است و در صورت اعلام رسمی، اقدامات و برنامه ریزی های لازم برای پروازهای اربعین انجام خواهد شد. .

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *