برق مشترکان پرمصرف قطع می‌شود

تبلیغات بنری


مدیرعامل شرکت توانیر گفت: مشترکین پرمصرف مسکونی که مصرف آنها 2.5 برابر مدل بیشتر است باید از مدیریت مصرف پیروی کنند زیرا در صورت رعایت نکردن باید برق آنها را قطع کنیم.

یورنا- مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توفانیر با بیان اینکه پیش بینی می شود طی دو هفته گرم آینده سهم های جدیدی در مصرف برق ثبت شود، گفت: به ازای هر یک درجه افزایش دما، 1800 مگاوات به انرژی برق اضافه می شود. مصرف برق کشور که امیدواریم در مصرف برق صرفه جویی شود، اجازه دهید با ثبات و همکاری شهروندان از این روزها عبور کنیم.

وی افزود: این سامانه یا جبهه گرم تنها ایران را شامل نمی شود بلکه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس تحت تاثیر این موج گرما قرار گرفتند و مشکلاتی در شبکه توزیع برق آنها مشاهده شد. حتی دولت کویت برنامه قطعی برق را منتشر کرد، اما تا این لحظه شبکه برق این کشور پایدار است و موفق شده است برق را به مشترکین خود برساند.

سخنگوی صنعت برق گفت: حتی در صورت وجود برق کافی، احتمال فشار بیش از حد به شبکه های توزیع و عدم امکان تامین برق وجود دارد. در نتیجه نیاز به افزایش مشارکت شهروندان در مصرف بهینه برق وجود دارد.

رجبی مشهدی گفت: در این دو هفته، مشتریان عمده صنعتی کشور، مشتریان عمده کشاورزی و سایر مشتریان بخش اداری و دولتی در کشور باید ابتدا برنامه های مدیریت مصرف را به طور کامل و دقیق دنبال کنند تا بتوانند این مدت را پشت سر بگذارند.

مدیرعامل توانیر گفت: مشترکین خانگی که مصرف زیادی دارند و مصرف ضعیفی دارند و مصرف آنها بیش از 2.5 برابر مدل است باید از مدیریت مصرف پیروی کنند زیرا در صورت عدم رعایت توانیر مجبور به قطع برق می شود.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *