برقراری پرواز ویژه اربعین در مسیر ایلام نجف

تبلیغات بنری


مدیر فرودگاه شهدای ایلام از برقراری پرواز ویژه اربعین حسینی به مقصد ایلام – نجف از 9 مرداد ماه سال جاری خبر داد.

یورنا- وحید فروغی زاده گفت: با توجه به تردد اصلی زائران اربعین حسینی از مرزهای مهران و استانداری ایلام، درخواست انجام پرواز ایلام – نجف از طریق فرودگاه شهدای ایلام به سازمان هواپیمایی کشوری ارائه شده است. این پرواز از 30 آگوست انجام خواهد شد.

وی افزود: پرواز ویژه اربعین در مسیر هوایی ایلام – مهرآباد – نجف؛ از 9 مرداد تا 8 شهریور به مدت 10 روز برای جابجایی زائران اربعین ایجاد شد.

فرقی زاده تصریح کرد: هشت پرواز استثنایی در این بازه زمانی به همت شرکت هواپیمایی بویا با چهار پرواز در روز انجام می شود.

وی تاکید کرد: با توجه به تردد عمده زائران اربعین حسینی از مرز مهران، درخواست ایجاد خط ایلام – نجف از طریق فرودگاه شهدای ایلام به سازمان هواپیمایی کشوری ارائه شد و با موافقت سازمان هواپیمایی کشوری موافقت شد. سازمان هواپیمایی کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، پیش بینی می شود بیش از 60 درصد زائران اربعین حسینیه از مرز مهران تردد کنند. مرز مهران به دلیل فاصله نزدیک و ایمن بودن جاده در داخل کشور عراق اولین و اصلی ترین گذرگاه زمینی تردد زائران به شمار می رود.

فرودگاه شهدای ایلام در سال های گذشته سابقه انجام چهل روز پرواز بین ایلام و نجف را دارد. فرودگاه شهدای ایلام 24 پرواز در طول هفته انجام می دهد که 18 پرواز به تهران و 6 پرواز به مشهد انجام می شود.

خطوط هوایی ایرانیان (هما)، زاگرس، قشم ایر، ماهان و آسمان، ایرلاین های فعال در استان ایلام هستند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *