برخی تیم‌ها هواداران متمول دارند و به راحتی سقف قرارداد را دور می‌زنند/ فدراسیون تاج واقعیت را نمی‌گوید

تبلیغات بنری


گفتگو

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در سال های گذشته فدراسیون فوتبال نسبت به هواداران بسیار بی انصافی کرده و اکنون از ورزشگاه آزادی اخراج شده اند.

محمد نوری وی در گفت وگو با میزان، درباره قرعه کشی فصل آینده لیگ برتر ایران گفت: قرعه کشی فصل آینده لیگ برتر فوتبال ایران به استقلال تقریباً سخت است، اما برای تیمی که می خواهد برنده شود، مهم نیست که قرعه کشی چگونه انجام شود.

وی ادامه داد: باید لیگ را از ابتدا شروع کنیم و امتیازات کافی را به خوبی کسب کنیم. در قرعه کشی هم حاشیه هایی وجود داشت. تاج دروغ های آشکاری گفت که بسیاری از جانبازان و طرفداران آن را خنده دار می دانستند. هرکسی که از ورود تکنولوژی VAR در فوتبال ایران صحبت می کند دور از واقعیت است. هر سال صحبت می شود و عمل نمی شود. فدراسیون سلطنتی ادعاهای زیادی دارد و آنها خوب می دانند چگونه دروغ بگویند.

ادعای فدراسیون فوتبال، پدر فوتبال حذف شد

تیم فوتبال استقلال در خصوص برگزاری مسابقات با لباس آبی در ورزشگاهی غیر از ورزشگاه آزادی توضیح داد: مسئولان فدراسیون فوتبال در سال های گذشته به طرق مختلف هواداران را فریب دادند و آخرین ظلمی که در حق هواداران کردند اخراج آنها از ورزشگاه بود. ورزشگاه آزادی. ورزشگاهی که ده ها سال پیش ساخته شده و حالا نمی توانند آن را درست کنند. رهبران رئال مادرید سانتیاگو برنابئو را در کمتر از دو سال بازسازی کردند و یک استادیوم بین المللی باشکوه ساختند. فدراسیون فوتبال ادعا می کند که پدر این ورزش است. دروغ چیز خوبی نیست و توده مردم آنقدر دارای شخصیت و فرهنگ هستند که چشم بر آن می بندند.

باشگاه باید پاسخگوی برخی خریدها باشد

نوری با بیان اینکه مدیریت باید در قبال برخی خریدها مسئولیت داشته باشد، گفت: خریدهای استقلال تاکنون خوب بوده و اکثر هواداران راضی هستند اما همچنان در پست های مهم بازیکن کم داریم. سه بازیکن جوان قرارداد بسته اند که بازی آنها را ندیده اند اما معتقدم برای تیم مثمر ثمر خواهند بود. دو بازیکن بوسنیایی که به خدمت گرفته شده اند باید در نظر آنها مشخص شود که برای چه کسی جذب شده اند. آیا باشگاه با این بازیکنان قرارداد بسته است یا با نظر مربی آورده شده اند یا هلدینگ نقشی در آن داشته است؟ مسئولان باشگاه باید صحبت کنند و به هواداران پاسخ دهند. اگر دلالان در این موضوع نقش داشتند، ما بر سر این توپ گریه می کردیم. چگونه یک بازیکن آزمایش نشده و بدون شهرت با این تیم قرارداد بست؟ ما می توانیم بهترین بازیکنان را جذب کنیم و از طریق این خریدهای اشتباه ممکن است لیست تیم را پر کنیم و در نهایت ضرر کنیم.

قانون سقف قرارداد را درویش بنویسد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: بهتر است مدیرعامل پرسپولیس درباره قانون سقف قرارداد صحبت کند به نظر من او تواناترین قانون است و نیازی به آن نیست باقی مانده! قرمزها طرفداران ثروتمندی دارند و به راحتی از سقف قرارداد عبور می کنند و برایشان مهم نیست که محروم شوند یا نه زیرا بسیاری از افراد پشت پرده از نها حمایت می کنند. یک سری از بازیکنان پرسپولیس درباره استقلال صحبت کردند و گفتند استقلال می توانست در زمین نتیجه بگیرد و حالا بهانه می گیرند! باید به آنها بگویم نه پسر خوب، ما بهانه نمی‌آوریم، اما عده‌ای می‌خواهند هوای شما را بدزدند و لیگ را برای شما مهندسی کنند. تصور کنید اگر کمک داور ویدیو پخش می شد با اختلاف زیادی قهرمانی را از دست می داد و در غیر این صورت قهرمان نمی شد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *