برخورد قوه قضاییه با مفاسد اقتصادی مردم را خوشحال و امیدوار می‌کند

تبلیغات بنری


این نماینده مجلس، برگزاری دیدار با منتخبان مجلس دوازدهم را از اقدامات ارزنده رئیس قوه قضائیه در سال گذشته دانست و گفت: رویکرد قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اقتصادی مایه خرسندی و امید است. به مردم

محسن بیگلری در گفتگو با مرحلهوی به مناسبت هفته قوه قضائیه درباره عملکرد یکساله قوه قضائیه گفت: دستگاه قضایی در سال گذشته رویکرد خوبی در به روزرسانی سند تحول قضایی و مبارزه با مفاسد داشت و از زحمات دستگاه قضایی قدردانی می کنم. حجت الاسلام والمسلمین محسنی آجی و دستگاه قضایی.

نماینده دوره دوازدهم مجلس با تشریح اینکه برگزاری نشست با منتخبان مجلس دوازدهم یکی از اقدامات ارزنده رئیس قوه قضائیه است، دعوت رئیس قوه قضائیه از منتخبان را اعلام کرد. بی سابقه.

وی با بیان اینکه امکان دیدار با رئیس قوه قضائیه وجود نداشت، گفت: حجت الاسلام والمسلمین محسنی آجی در زمان تصدی این قوه به خوبی از عهده مسئولیت های خود برآمد و این قوه را به اطلاع عموم رساند. مردم.

بیگلیری تاکید کرد: قوه قضائیه با مفاسد اقتصادی از جمله پرونده هایی مانند بابک زنجانی، عباس ایروانی، شای دباش و بسیاری پرونده های دیگر برخورد جدی کرد و این رویکرد باعث خوشحالی و امید مردم است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *