برخورد جدی با فروش چارتری/ گران‌فروشی بلیت اربعین را چگونه گزارش دهیم؟

تبلیغات بنری


گفتگو

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با اشاره به روش های گزارش تخلفات بلیت اربعین گفت: ایرلاین ها تحت هیچ شرایطی حق ندارند در بازه زمانی 24 مرداد تا 18 شهریور بلیت را با قیمت های بالاتر از قیمت مصوب بفروشند.

مقصود اسدی سامانی، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت و گو با میزان وی بیان کرد: نرخ مصوب بلیت پروازهای رفت و برگشت اربعین از 24 مرداد تا 18 شهریور از تهران 10 میلیون تومان است و هیچ شرکت هواپیمایی حق فروش بلیت با قیمت های بالاتر را ندارد.

وی ادامه داد: در زمینه فروش بلیت پروازهای اربعین نیز اقدامات جدی با شرکت های هواپیمایی متخلف در این زمینه انجام می شود.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی درباره برخورد با فروشندگان بلیت اربعین گفت: افرادی که در فروش و عرضه بلیت اربعین با گران فروشی و تخلف مواجه شدند می توانند با شرکت های هواپیمایی درج شده در سایت انجمن شرکت های هواپیمایی تماس گرفته و موارد را گزارش کنند.

السامانی تصریح کرد: شاید اگر مسافران با تخلفی از سوی شرکت هواپیمایی مواجه شدند، ابتدا موضوع را با شرکت هواپیمایی مورد نظر در میان بگذارند، همچنین دفتر انجمن شرکت های هواپیمایی نیز آماده دریافت شکایات و رسیدگی به آنها است.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با اشاره به راه های دیگر پیگیری شکایات گفت: سامانه رسیدگی به شکایات سازمان هواپیمایی کشوری نیز آماده دریافت تخلفات و گران فروشی از سوی شرکت های هواپیمایی در خصوص بلیت اربعین است.

السامانی درباره قیمت بلیت اربعین بعد از 24 مرداد تا 18 شهریور گفت: قیمت بلیت های سفر به عراق پس از این مدت به صورت رایگان و در بازه زمانی تعیین شده برای شرکت ها ارائه می شود.

یسرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از ممنوعیت فروش بلیت پروازهای چارتر در ایام اربعین خبر داد و اعلام کرد: تمامی قراردادهای پروازهای چارتر بین شرکت های هواپیمایی و چارترکنندگان در ایام اربعین به حالت تعلیق درآمده و فروش و صدور بلیت اربعین توسط چارترکنندگان ممنوع است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *