برای جلوگیری از انحراف نسل آینده باید الگوهایی مانند شهید بابایی را به جوانان معرفی کنیم

تبلیغات بنری


گفتگو

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دشمن برای کودکان و جوانان ما الگوهای ساختگی ایجاد می کند، گفت: باید الگوهای واقعی مانند شهید بابایی را به نسل جوان ارائه کرد تا از انحراف نظام جلوگیری شود. نسل آینده.”

آژانس خبری مرحله – شهید سرتیپ عباس بابایی جانشین نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در 24 مرداد 1366 مصادف با عید سعید غدیر خم به فیض شهادت نائل آمد. وی از خلبانان ماهر و تاثیرگذار جنگ تحمیلی بود و توانست ماموریت های سوق الجیشی را در تاریخ جنگ ثبت کند.

شهید عباس بابایی در هشت سال دفاع مقدس کارنامه چشمگیری از رهبری، مجاهدت، فداکاری و میهن پرستی ارائه کرد.

ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس به مناسبت سالگرد شهادت وی در گفت و گو با … مرحلهوی در خصوص ضرورت تبیین راه و نام شهدا به ویژه برای نسل جوان گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا لزوماً محدود به برپایی یادمان نیست.

وی ادامه داد: الگوبرداری از سبک زندگی شهدا به نسل های سوم، چهارم و پنجمی که آن را درک نکرده اند گام مهمی برای روشن شدن راه شهداست.

سخنگوی رسمی کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس نمایندگان با بیان اینکه الگوبرداری از این ها ادامه راه شهداست، گفت: امروز با جنگ نرم و سنگین مواجه هستیم و دشمن در حال ایجاد نمونه های دیگر است. با نمادهای خیالی برای کودکان و جوانان ما. ارائه الگوهای واقعی مانند شهید بابایی به نسل جوان ضروری است تا از انحراف نسل آینده جلوگیری شود.

رضایی بر لزوم تولید رسانه ای و تلویزیونی برای تبیین ویژگی های شهدا تاکید کرد و گفت: پس از تماشای سریالی که در سال های اخیر درباره شهید بابایی پخش شد، بسیار تحت تاثیر این شهید بزرگوار قرار گرفتم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *