برای استقلال تا پای جان می‌جنگیم/ هرقدر کارشکنی‌ها بیشتر شود، متحد‌تر می‌شویم

تبلیغات بنری


سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هرچه اغتشاشات بیشتر شود متحدتر خواهیم بود و با همدلی کامل برای موفقیت استقلال تلاش خواهیم کرد.

یورنا – جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره دیدار تیمش مقابل آبی پوشان خوزستان اظهاراتی را بیان کرد که گزیده ای از آن را در زیر می خوانید:

*بازی خوزستان یادآور خاطرات زیبا و شیرینی است و امیدوارم با یک دیدار جذاب و جذاب به خانه برگردیم.

*هفته گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم و برای کسب امتیاز کامل در این دیدار به مصاف رقیب خود با همین نام خواهیم رفت اما برای کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت و از همه استفاده خواهیم کرد توانایی های ما برای پیروزی

*زلکیچ و ایمان سلیمی را به دلیل مصدومیت در این دیدار نخواهیم داشت. مهرداد محمدی به دلیل محرومیت انضباطی در جمع ما نخواهد بود.

* استقلال خوزستان حریف قابل احترامی محسوب می شود که مطمئنا با تمام وجود به مصاف ما خواهد رفت.

*با وجود مشکلات و موانعی که از ابتدای لیگ پیش روی استقلالی ها قرار گرفته و بدون توجه به این اتفاقات، ما با آرامش و تمرکز فقط برای پیروزی به میدان خواهیم رفت چرا که معتقدیم استقلال استقلالی است. در هر شرایطی و هواداران خوب استقلال که همیشه یار ما بوده اند مطمئنا این روزها ما را تنها نخواهند گذاشت و در کنار ما خواهند بود.

*مطمئن است که هر چه موانع استقلال بیشتر باشد متحدتر خواهیم بود و با همدلی کامل برای موفقیت استقلال تلاش می کنیم تا ثابت کنیم در مقابل این اتفاقات به راحتی تسلیم نمی شویم و می جنگیم. برای آن استقلال تا آخر

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *