با همدلی و اتحاد فصل تاریخی را رقم می‌زنیم/ بار دیگر نشان دادیم چه تیمی بیشترین هوادار را دارد

تبلیغات بنری


محمدرضا زینوزی مطلق قبل از شروع تمرین امروز با اعضای تیم دیدار و گفتگو کرد.

یورنا – به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتورسازی، محمد رضا زینوزیوی بعدازظهر جمعه 11 شهریور قبل از شروع تمرینات مقدماتی این تیم از عملکرد خوب این تیم در دیدار مقابل پرسپولیس تشکر و قدردانی کرد.

مالک باشگاه تراکتورسازی در این دیدار با تمجید از عملکرد بازیکنان در بازی دیروز گفت: فارغ از نتیجه، به عنوان یک هوادار مثل همه هواداران در ورزشگاه و در خانه مستحق برد بودیم آنها بازی را تماشا کردند و من از عملکرد خوب تیم خوشحال شدم و حتی حریف و برخی از رسانه هایی که قبل از اینکه از بازی خوب شما تمجید کنند سعی در به حاشیه بردن ما داشتند که جا دارد از آقای دکتر تشکر کنم. اسکوچیچ و همکارانش علاوه بر بازیکنان.

زنوزی با اشاره به اینکه تراکتور با هماهنگی بیشتر بازیکنان در هفته های آینده عملکرد بسیار بهتری خواهد داشت، خاطرنشان کرد: مهمترین چیزی که این تیم را متمایز می کند اتحاد و همدلی است که با حضور بازیکنان بزرگ به دست آمد و. و البته مدیریت دراگان اسکوچیچ و در دو هفته اول بازی او آن فصل را ثابت کرد.

مالک باشگاه تراکتورسازی با تاکید بر اینکه نباید در یک بازی خوب مغرور شد، گفت: غرور انگیزه را کم می کند و باید در تمام مسابقات لیگ، جام حذفی و بازی های آسیایی مثل دیروز و حتی فراتر از آن نشان داده شود. هر تیمی را دست کم بگیرید نگیرید چون بعد از برد هفته اول و بازی خوب دیروز از این پس همه حریفان با انگیزه بیشتری به مصاف تراکتور می روند.

زنوزی در پایان با تشکر از حضور پرشور هواداران در دیدار روز گذشته مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد: بار دیگر ثابت شد که کدام تیم بیشترین هوادار را در آسیا دارد و از همه هوادارانی که حضور داشتند و از هواداران تشکر می کنم. . چه کسانی نتوانستند وارد ورزشگاه شوند و امیدوارم هواداران هم مانند اعضای تیم در تمام مسابقات این چنینی حضور داشته باشند و با دلسوزی و اتحاد فصلی تاریخی را رقم بزنیم.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *