بایدن: ترامپ باید زندانی شود – یورنا

تبلیغات بنری


جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه در جریان سخنرانی در کمپین دموکرات‌ها در نیوهمپشایر، در پاسخ به این سوال که اگر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به کاخ سفید بازگردد، چه می‌کند، گفت: او باید زندانی شود.

به گزارش یورنا به نقل از یورنا و به نقل از فاکس نیوز، رئیس جمهور آمریکا بلافاصله در ادامه اظهارات خود افزود: باید او (ترامپ) را از نظر سیاسی زندانی کنیم.

بایدن به عنوان نامزد مستعفی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا هشدار داد که “دموکراسی در انتخابات ریاست جمهوری که قرار است در 5 نوامبر برگزار شود، در خطر است و آمریکایی ها باید به این فکر کنند که در صورت پیروزی ترامپ چه اتفاقی خواهد افتاد.” ترامپ از لغو کل وزارت آموزش صحبت می کند. این مرد همچنین می خواهد همه کارمندان دولتی را جایگزین کند.»

رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد: می دانم خیلی عجیب به نظر می رسد، پنج سال پیش گفتم ترامپ را باید زندانی کرد، باید او را به خاطر حبس سیاسی زندانی کنیم.

بایدن افزود: ترامپ معتقد است که حق دارد به هر کسی که فکر می‌کند تهدیدی برایش است تیراندازی کند، بکشد و نابود کند.

کارولین لیویت، سخنگوی ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، در بیانیه ای گفت: “جو بایدن حقیقت را اعتراف می کند. نقشه او و کامالا در تمام مدت این بود که حریف خود ترامپ را از نظر سیاسی مورد آزار و اذیت سیاسی قرار دهند زیرا نمی توانستند منصفانه او را شکست دهند. هریس-بایدن. دولت تهدید واقعی برای دموکراسی است و ما از کامالا هریس می خواهیم که بی احترامی جو بایدن را محکوم کند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *