بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی پینگ‌پنگ در مازندران

تبلیغات بنری


بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی پینگ پنگ.

یورنا – به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیمرث هاشمی وی در ادامه چالش اردوی المپیکی های ایران از اردوی در حال برگزاری تیم ملی پینگ پنگ در مازندران بازدید کرد.

وزیر ورزش و جوانان در این بازدید ضمن بازدید از وضعیت سربازی نوشاد و نیما ایلامیان با رئیس فدراسیون تنیس روی میز، مربیان و این دو ورزشکار المپیکی ایران گفت و گو کرد.

وزیر ورزش و جوانان با قدردانی از رئیس فدراسیون تنیس روی میز و عملکرد ورزشکاران این رشته در دوره اخیر به ویژه در بازی های آسیایی هانگجو گفت: ورزش ایران برای حضور در مسابقات 40 سهم دریافت کرد. مسابقات. المپیک و امیدواریم به یاری خداوند حضور ورزشکاران ما موفق باشد.

الهاشمی افزود: پینگ پنگ یکی از این رشته های ورزشی است که با مدیریت آقای قارداشی به موفقیت های بزرگی دست یافته است. زمانی برای بازیکنان تنیس روی میز ایران یک آرزو و رویا بود که در رقابت با حریفانی از شرق آسیا که بهترین های جهان هستند، پیروز شوند، اما اکنون این پیروزی ها به دست آمده و ورزشکاران ما این توانایی را به نمایش گذاشته اند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به نگرانی های مطرح شده از سوی ورزشکاران گفت: فلسفه حضور خادمی و سایر مدیران از طریق ورزشکاران است. اگر ورزشکار را از ورزش خارج کنید، دیگر مدیر و مربی معنایی ندارند و ورزشکاران هستند که نقش مدیران ورزشی را مشخص می کنند. خدمت به شما افتخار ماست و تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانید بدون نگرانی در مسابقات شرکت کنید.

الهاشمی مدیرعامل شرکت پتروشیمی و پتروشیمی زرند با تشکر از حمایت خلیلی از ورزش به ویژه تنیس روی میز به نما و نوشاد عالمیان گفت: شما و خانم شهسواری که در اینجا حضور ندارید، تمام تلاش خود را می کنید. المپیک و این تلاش قابل قدردانی است.» برای مردم و کشور امیدوارم به یاری خداوند موفق باشید.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *