این فیلم آشنا به ذهن و چشم شماست

تبلیغات بنری


افتتاحیه فیلم سینمایی «در دامان درخت» شب گذشته ۲۴ مرداد ماه در پردیس سینمایی باغ کتاب برگزار شد.

یورنا- به گزارش روابط عمومی پروژه، مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «در آغوش درخت» محصول مشترک بنیاد سوره فیلم و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کارگردانی بابک خواجی برگزار شد. پاشا به تهیه کنندگی محمد رسا مصباح و سجاد نصرالله نسب شب گذشته ۲۴ مردادماه با حضور هنرمندان، سینماگران، اصحاب رسانه و … در پردیس سینمایی باغ کتاب برگزار شد.

عبدالله روی، مسئول مراسم پیش از نمایش این فیلم گفت: از همه هنرمندان و اهالی سینما برای حضور در اکران ویژه فیلم «در آغوش درخت» استقبال می کنم. این اثر که در جشنواره های داخلی و خارجی مورد تحسین قرار گرفت قرار است از چهارشنبه 26 مرداد در سینماهای سراسر کشور اکران شود.

مجری برای تکمیل مراسم از کارگردان، تهیه کنندگان و بازیگران فیلم دعوت کرد تا روی صحنه بیایند.

محمدرضا مصباح یکی از تهیه کنندگان این اثر با خیرمقدم به حضار گفت: سینمای ایران امروز نیازمند فیلم های اجتماعی با ماهیت خانوادگی است. «در آغوش درخت» نیز به حوزه خانواده توجه ویژه داشت و سعی در تمجید از حوزه خانواده به ویژه مادران داشت. امیدواریم نتیجه تلاش و کوشش دوستان به ویژه بابک خواجی پاشا که باعث افتخار من بود و سجاد نصرالله نسب که اکثر کارهای فیلم را بر عهده داشت ظاهر شود و اذهان عزیزان را شاد کند. مخاطب طعم

وی ادامه داد: همچنین امیدوارم در کنار فیلم های خوب نمایش داده شده در سینما شاهد فیلم هایی از این دست با نگاه ویژه به خانواده باشیم. از همه عواملی که افتخار حضور در کنار ما را داشتند تشکر می کنم. باید بگویم که جای مارال بنی آدم در بین ما خالی است، حضور او در این فیلم فوق العاده بود و افتخار میزبانی او را در این مهمانی نداشتیم.

سجاد نصرالله یکی دیگر از تهیه کنندگان «در آگسور دخرم» نیز گفت: از همه مهمانان حاضر در این برنامه استقبال می کنم. ما سعی کرده ایم با کمک دوستان چیزی آشنا برای ذهن و چشم شما ایجاد کنیم. «در دامان درخت» درباره خانواده و ارزش‌های آن است و به ما می‌گوید برای خانواده‌هایمان ارزش بیشتری قائل باشیم. امیدوارم این اثر شایسته چشمان زیبای شما باشد.

همانطور که بابک هاچیپاشا کارگردان این فیلم در سخنان خود گفت: از صمیم قلب خوشحالم که در خدمت هنرمندان برجسته کشور هستیم. ما سعی کرده‌ایم با تمام وجود به پایگاهی به نام خانواده به‌ویژه فرزند خدمت کنیم زیرا معتقدم بچه‌ها نعمت هستند و بدون آنها هیچ چیز به این وجود نمی‌رسد. امیدوارم اگر کسی صدای من را بشنود گیشه و موضوع را به هم برسانیم چون قطعاً روزی دنیا به بی ارزشی پول خواهد رسید.

در ادامه این مراسم جواد قامتی یکی از بازیگران «در آغوش گرفتن درخت» گفت: این اثر به تازگی سفر خود را آغاز کرده است و از این پس در دل شما مشخص می شود و باید نظر خود را در این باره اعلام کنید. کار کردن . اما شایان ذکر است که هر چه درباره ارومیه بگوییم این کافی نیست.

وی ادامه داد: ارومیه به دلیل قابلیت های بصری می تواند یک استودیو بزرگ فیلمسازی باشد، از کوه ها و پارک های عظیم گرفته تا طبیعت بکر که مردم را در یک جامعه بزرگ گرد هم می آورد. امیدوارم همانطور که مردم دنیا به شهرهای دارای ظرفیت فیلمسازی مهاجرت می کنند، ما هم از ظرفیت شهر ارومیه استفاده کنیم.

روح الله السامانی بازیگر این اثر در سخنانی کوتاه گفت: از همه عزیزانی که در این اکران حضور داشتند و وقت گذاشتند تشکر می کنم و امیدوارم از دیدن فیلم لذت ببرید.

در پایان مراسم و قبل از نمایش فیلم، رحمان تک دهقان به اجرای دو قطعه موسیقی با نوازندگی پیانو توسط هنرمند امیرعلی اشرفی پرداخت.

در این مراسم محمود کلاری، سید جمال ساداتیان، محمدحسین فرحبخش، علی اوجی، هادی کاظمی، هادی مقدم دوست، ساسان سالور، مسعود سخدوست، علی شیرمحمدی، فائز سادات حسینی، سعید دشتی، سعید الهی، میرعباس قاضی حضور داشتند. کورش علیانی سیاوش مفیدی، هلیا امامی، صحرا اسد الهی، ساقی حاجی پور، میترا راوی، نیلوفر کوخانی، الهام ایخوان، روناک جعفری… حضور داشتند.

«در آغوش درخت» به کارگردانی بابک حاجی پاشا و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح و سجاد نصرالله از چهارشنبه ۲۶ مرداد در سینماهای کشور اکران می شود.

لامپ:

لامپ:

لامپ:

لامپ:

انتهای پیام/.

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *