ایمن‌سازی دسترسی بزرگراه شهید همت به یادگار امام (ره)

تبلیغات بنری


معاون حمل و نقل ترافیک منطقه 2 گفت: دسترسی به خروجی بزرگراه شهید همت غرب منتهی به یادگار امام زبان (رضی الله عنه) با نصب تجهیزات ترافیکی ایمن شده است.

یورنا به گزارش شهرداری، محمد حسین کریمی کارگزار حمل و نقل ترافیکی منطقه با تایید این موضوع که ایمنی راه ها شاخه ای از علم ایمنی است و ماهیتی چند رشته ای دارد و هدف اصلی آن حفظ جان کاربران و کاهش تعداد آن است. ایمنی بزرگراه‌های پایتخت به‌ویژه در ورودی‌ها و خروجی‌ها نقش مهمی در جهت دهی به جریان ترافیک دارد و برای این منظور ایمنی رینگ ورودی، بزرگراه یادگار امام (ره) است. ره) منشعب از بزرگراه شهید همت غرب به منظور افزایش ضریب ایمنی اجرا شد.

وی افزود: از آنجایی که رینگ مذکور تقاطع و نقطه اتصال جاده شهید همت به سمت غرب با یادگار امام (رضی الله عنه) به سمت جنوب است، رفتار رانندگان در این نقاط، عوارض زیادی را به همراه دارد و در بیشتر موارد اینطور است. با توجه به عدم رعایت اصول ایمنی از سوی رانندگان و خروج آنها از جاده، ایجاد خسارت و افزایش تصادفات، تشریفات ترافیکی اجرا شد.

وی افزود: نصب 320 متر حفاظ فلزی در سمت راست و چپ رینگ و همچنین نصب علائم راهنمایی و رانندگی، هندریل و مکان یابی از اقدامات ایمنی تردد در این محدوده از بزرگراه است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *