ایستگاه یک‌چهارم؛ شمارش معکوس برای آغاز جنگ ستارگان

تبلیغات بنری


جام ملت های اروپا 2024

در آغاز مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 دو دیدار مهم امشب (جمعه) برگزار می شود.

یورنا همه چیز برای مرحله یک چهارم نهایی یوفا یورو 2024 آماده است. هشت تیم با برتری از رقبای خود در دور هشتم وارد این دور از مسابقات شدند.

امشب دو دیدار حساس و هیجان انگیز مرحله یک چهارم نهایی برگزار می شود، دیدارهایی که بسیاری از کارشناسان از آن به عنوان فینال زودهنگام یاد می کنند. در مهم ترین دیدار آلمان و اسپانیا از ساعت 19:30 و سپس از ساعت 22:30 به مصاف هم می روند و در حساس ترین دیدار این مرحله فرانسه و پرتغال برای مصاف با یکدیگر صف آرایی می کنند.

در ادامه این گزارش به دیدارهای یک چهارم نهایی امشب (جمعه) می پردازیم.

آلماناسپانیا؛ میزبانان همچنان به دنبال ماجراجویی هستند / و ماتادور عقب نشینی نمی کند

امشب در اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 آلمان و اسپانیا از ساعت 19:30 در ورزشگاه مرسدس بنز آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

آلمان و اسپانیا مطمئنا میزبان جذاب ترین دیدار مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 خواهند بود. میزبان این رقابت ها، تیم ملی آلمان با تمام دست به مصاف ماتادورها خواهد رفت. از سوی دیگر شاگردان لوئیس دلافونته همچنان تنها تیم حاضر در جام ملت های اروپا هستند که 100 درصد برد دارند.

شمارش معکوس ایستگاه چهارم برای آغاز جنگ ستارگان

تیم اسپانیا در مرحله پایانی با نتیجه یک بر صفر از گرجستان عقب بود اما توانست در دیداری پرگل رقیب خود را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد. از طرفی مانشافت توانست در آخرین مرحله از سد دانمارک بگذرد. گل های کای هاورتز و جمال موسیالا صعود میزبان به مرحله یک چهارم نهایی را تایید کرد و منجر به درگیری دو تیمی شد که می توان گفت بهترین عملکرد خود را در این تورنمنت تاکنون داشته اند.

این چهارمین دیدار اسپانیا و آلمان در جام ملت های اروپا خواهد بود. سهم اسپانیا از این تقابل ها دو پیروزی (1984 و 2008) بود و آلمان یک بار (1988) پیروز شد.

تا به امروز هیچ کشور میزبان جام ملت های اروپا در مرحله یک چهارم نهایی حذف نشده است و در گذشته، هر چهار کشور میزبان در مرحله یک چهارم نهایی موفق به صعود به نیمه نهایی شده اند.

شمارش معکوس ایستگاه چهارم برای آغاز جنگ ستارگان

فرانسهکشور پرتغال؛ نبرد امباپه و رونالدو؛ جنگ بین بزرگسالان و کودکان

دومین دیدار حساس و هیجان انگیز یورو 2024 در مرحله یک چهارم نهایی از ساعت 22:30 بین تیم های ملی فرانسه و پرتغال در ورزشگاه Volkspark برگزار می شود.

تیم ملی پرتغال پیش از دیدار مقابل فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم ملی اسلوونی رفت و در این دیدار به دلیل تساوی 120 دقیقه ای ضربات پنالتی اعلام شد و در این تقابل تیم ملی پرتغال توانست برد و به دور بعد صعود کرد.

از سوی دیگر تیم فرانسه توانست با پیروزی خفیف مقابل شیاطین سرخ در مرحله یک چهارم نهایی جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کند. آنها مقابل بلژیک نیز موفق به گلزنی نشدند و خوش شانس بودند زیرا یان ورتونگن به طور تصادفی دروازه را باز کرد.

شمارش معکوس ایستگاه چهارم برای آغاز جنگ ستارگان

در حالی که اسطوره پرتغالی در 39 سالگی به پایان دوران حرفه ای خود نزدیک می شود، کیلیان امباپه راه او را دنبال می کند. ستاره 26 ساله تیم ملی فرانسه در نشست خبری امروز خود بار دیگر به اهمیت رونالدو در دوران ورزشی خود اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که او نیز مانند او در رئال مادرید تاریخ سازی کند. هر دو بازیکن در یورو 2024 از نظر گلزنی عملکرد خوبی نداشتند. در حالی که امباپه تنها یک ضربه پنالتی به ثمر رساند، رونالدو ضربه پنالتی مقابل اسلوونی را از دست داد. با این حال، زمانی که مراحل پایانی مسابقات فرا می رسد، همه چیز را می توان فراموش کرد.

فرانسه در 14 بازی اخیر خود مقابل پرتغال فقط یک بار شکست خورده است (11 برد و 2 تساوی)، اگرچه این شکست در فینال یورو 2016 رخ داد.

پرتغال در دو بازی اخیر خود مقابل فرانسه در رقابت های یورو شکست نخورده است.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *