ایران رویای المپیک را از هلند گرفت/ باید به این تیم احترام گذاشت

تبلیغات بنری


مربی تیم والیبال هلند با بیان اینکه باید به تیم ایران احترام بگذارم، گفت: ایرانی ها فوق العاده بازی کردند و رویای المپیک پاریس را از هلند گرفتند.

یورنا -موافق فدراسیون والیبال، تیم والیبال ایران امروز (پنجشنبه 10 خرداد) در دومین دیدار از هفته سوم مرحله مقدماتی به مصاف هلند رفت و با سه گل این تیم را شکست داد تا دومین پیروزی خود در ششمین دوره رقابت های لیگ ملت ها را به دست آورد. .

روبرتو پیاتزا مربی تیم والیبال هلند درباره دیدار مقابل ایران در هفته سوم لیگ ملت ها گفت: تیم ایران شایسته پیروزی در این دیدار بود. نتیجه این دیدار 2 بر 2 بود و در پایان وقت چهارم با یک امتیاز برتری به پایان رسید. بنابراین هر دو تیم نزدیک بودند.

وی با اشاره به اینکه خوشحال نیستم چون بازی را باختیم، تصریح کرد: باید به تیم ایران احترام بگذارم. عالی بازی کردند. مخصوصا امین و بوریا. میلاد همچنین متوجه شد که می تواند توپ های شگفت انگیزی را کنترل کند. برای آنها تجارت خوبی بود. هلند باید رویای حضور در المپیک 2024 پاریس را کنار بگذارد و به فکر آینده باشد.

مربی تیم والیبال هلند ادامه داد: ایران بازیکنان زیادی دارد. پس انتظار نداشته باشید که بگویم آنها در کشور شما خوب بازی می کنند یا خیر. من مدت زیادی است که والیبال کشور شما را دنبال می کنم. تا بدونم کدوم کدومه… فکر کنم مشکلی نیست. در این مدت می توانید رشد زیادی داشته باشید. در برخی مناطق باید از داخل کار کرد نه از بیرون.

وی تاکید کرد: ایران امروز شایسته پیروزی است. در ابتدا به برد و باخت مقابل ایران فکر نمی کردم. به این فکر می کردم که در این دیدار خوب بازی کنم اما در نهایت آنها مستحق برد بودند. نمی دانم به چه چیزی فکر می کردند. من به آنچه فکر می کنم اهمیت می دهم و فکر می کردم بازی سختی خواهیم داشت.

پیاتزا با یادآوری دیدارهای قبلی با تیم ملی والیبال ایران گفت: در ریمینی 2021 بازی را باختیم و در سال 2022 بازی برزیل را 3 بر صفر بردیم. فصل گذشته 3-2 بردیم و این فصل 3-2 شکست خوردیم. پس تفاوت ما زیاد نیست.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *