ایران بدون تردید از حق مشروع خود برای مجازات رژیم صهیونیستی استفاده می‌کند

تبلیغات بنری


سرپرست وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه ایران بدون شک از حق مشروع خود برای مجازات رژیم صهیونیستی استفاده می کند، بر برگزاری نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی برای تصمیم گیری درباره اقدامات جنایتکارانه این رژیم تاکید کرد.

یورنا- علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه با احمد عطاف وزیر امور خارجه الجزایر گفتگو و درباره عواقب اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی با شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تبادل نظر کرد.

سرپرست وزارت امور خارجه ضمن تشکر از حضور رئیس مجلس نمایندگان الجزایر در مراسم تحلیف ریاست جمهوری، با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی با ترور اسماعیل هنیه در خاک ایران از خط قرمز جمهوری اسلامی ایران عبور کرد، یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران ایران بدون شک از حق مشروع و ذاتی خود برای مجازات قاطع صهیونیست های جنایتکار استفاده خواهد کرد.

وی در ادامه این سخنان از حمایت الجزایر از برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت برای بررسی اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در ترور اسماعیل هنیه تشکر کرد و بر برگزاری نشست اضطراری سازمان اسلامی نیز تاکید کرد. مشارکت. همکاری در سطح وزرای خارجه برای بررسی و تصمیم گیری درباره این اقدام جنایتکارانه.

وزیر امور خارجه الجزایر همچنین در این تماس تلفنی حمایت خود را از ابتکار جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری نشست فوری سازمان همکاری اسلامی برای مقابله با اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

وی همچنین موضع دولت و ملت الجزایر در محکومیت شدید رژیم صهیونیستی به جنایت ترور اسماعیل هنیه در خاک ایران و نقض حاکمیت ملی و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران را تایید کرد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *