اگر کسی به آمریکا و صهیونیست اندک تمایلی داشته باشد مسلمان نیست – یورنا

تبلیغات بنری


به گزارش «یورنا» به نقل از تسنیم، رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه صهیونیست ها هیتلر را تبرئه کردند، گفت: امروز جنایتکاران کودک چند روزه، کودکان و زنان را در غزه می کشند. و بیش از 42000 نفر شهید شدند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلبیجانی در سخنانی در خطبه های نماز جمعه زنجان از آغاز مسئولیت حجت الاسلام سید مصطفی حسینی به عنوان امام جمعه زنجان خبر داد و از عملکرد آیت الله علی خاتمی و آیت الله خاتمی تجلیل کرد. زنجان محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه ایرانیان ترک زبان در زنجان ویژگی های معروف تری دارند، گفت: زنجان با عنایت، اخلاص و محبت به اهل بیت علیهم السلام متمایز است و در شب تاسوعا شاهد عزاداری های عظیم هستیم. الف، و تأثیری جهانی داشته است.

رئیس دفتر رهبر انقلاب اسلامی با بیان اینکه قرآن با تأکید بر «و چون وسوسه‌ها به سراغ شما آمد از قرآن کمک بگیرید»، تصریح کرد: اگر اخبار فلسطین را شنیدید، خواهد دانست که یهودیان با مسلمانان چه کردند.»

وی با اشاره به اینکه قرآن به صراحت این افراد را در سوره بقره معرفی کرده است، ادامه داد: در این سوره به مؤمنان اشاره شده است که اگر می خواهید بزرگترین و بدترین دشمنان خود را بشناسید، یهودیان هستند.

محمدی گلبایجانی با بیان اینکه صهیونیست ها هیتلر را تبرئه کردند. وی به دلیل اینکه زنان و کودکان را نکشت، خاطرنشان کرد: جنایتکاران امروز نوزادان چند روزه، کودکان و زنان را در غزه کشتند و بیش از 42 هزار نفر را به شهادت رساندند.

وی تعداد کودکانی که در این مدت به دست جلادان به شهادت رسیدند را 12 هزار نفر اعلام کرد و تصریح کرد: آنها فقط خود را انسان می دانند اما در ظاهر انسان هستند و در ظاهر حیوان هستند. داخل و علاوه بر آن شروع به بمباران کردند، به همین دلیل بیمار را در حالی که از درد روی تخت دراز کشیده بود، بمباران کردند.

رئیس دفتر رهبر انقلاب اسلامی شهید حسن نصرالله وی را مدیر و مدبر توصیف کرد و گفت: ایشان در حال برنامه ریزی بودند و نظرات ایشان همچنان در حزب الله اجرا می شود و هیچ زمین غصبی نیست که نباشد. تحت موشک های حزب الله، و ما امیدواریم که درخواست اسرائیل به زودی پیچیده شود.

وی به اقامه نماز جمعه توسط رهبر معظم انقلاب که مورد توجه جهانیان قرار گرفت اشاره کرد و افزود: همه می گفتند اجازه ندهید ایشان در این نماز شرکت کند و در حالی که اسرائیل مدام ایشان را تهدید می کرد ایشان اظهارات خود را بیان می کردند. . با آرامش و اطمینان خاطر خطبه ای که ایراد کردند به زبان عربی فصیح بود و مقامات عرب گفتند که آنها بهتر از ما عربی صحبت می کنند.

محمدی گلبایجانی با تاکید بر اینکه یک رهبر باید شجاع باشد، خاطرنشان کرد: خداوند چیزی به نام ترس را در دل آنها ایجاد نکرده است، آنها فقط از خدا می ترسند و همیشه به فکر انجام وظیفه هستند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در اطلاع رسانی، علم، نبوت و پیش بینی الگو هستند، گفت: ایشان صفات شجاعت و محبت را در دل مردم دارند که از نعمت های خداوند است.

رئیس دفتر رهبر انقلاب اسلامی با بیان اینکه خلأ در مسائل اخلاقی در کشور وجود دارد، گفت: در قرآن و آموزه های دینی بر محبت به نیازمندان و دشمنی با افراد ظالم و ظالم تاکید شده است.

وی ادامه داد: اگر کسی تمایل چندانی به آمریکای جنایتکار و صهیونیسم ندارد، مسلمان نیست، در واقع مسلمان نیست. زیرا آمریکایی ها مردم نجیبی بودند که از اروپا نقل مکان کردند، به آمریکا تجاوز کردند و آفریقایی ها را به بردگی ربودند.

محمدی گلبیجانی با بیان اینکه آمریکا کنترل مردم ایران را از خاندان کثیف پهلوی گرفت، اظهار داشت: رضاخان عزاداری برای اباعبدالله الحسین (علیه السلام) را حرام کرد و هرکس امروز به حجاب پایبند نباشد یکی از آنهاست. . زیرا هر که ارزش و جوهره دارد آن را در جای امنی نگه می دارد و حجاب برای حفظ ارزش هاست.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در صدد تشریع اسلام در سراسر جهان هستند و برای استانداری زنجان آرزوی موفقیت داریم چرا که این استانداری خاستگاه علمای بزرگی چون شبیری زنجانی است.

رئیس دفتر معظم انقلاب اسلامی ضمن اعطای عنوان رهبر معظم انقلاب به امام جمعه جدید زنجان گفت: ایشان در این حکم بر چهار موضوع از جمله توجه به جوانان و توجه به نص تاکید کردند. . از همه اقشار، اهتمام وزیر به نشر دین عملی و غنای لازم در محتوای خطبه هایش.

وی درباره ویژگی های امام جمعه جدید زنجان گفت: آقای روحانی انس با قرآن، حفظ کل قرآن از صفات ایشان است و کلام ایشان بوی این کلام آسمانی را در خود دارد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *