اگر از چهار سال پیش‌رو استفاده نکنیم دچار چهل سال عقب‌ماندگی خواهیم شد

تبلیغات بنری


این کاندیدای ریاست جمهوری با اشاره به فرصت چهار ساله چهاردهمین رئیس جمهور ایران گفت: اگر از چهار سال آینده استفاده نکنیم 40 سال عقب می مانیم.

یورنا سعید جلیلی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز یکشنبه 19 تیر 1403 با جمعی از نمایندگان شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این مراسم تعدادی از نمایندگان شورای اسلامی طی سخنانی به مدت دو دقیقه به بیان نظرات خود پرداختند.

پس از بیانات نمایندگان، سعید جلیلی روی تریبون رفت و گفت: اگر اینگونه با هم دیدار می کنیم به این دلیل است که در طول تاریخ در موقعیتی بی نظیر هستیم.

وی افزود: باید از این وضعیت حداکثر بهره برداری شود. کشور ما در سال های گذشته شاهد رشد اقتصادی منفی و صفر بوده است و کشوری است که در آن دنیایی از فرصت ها وجود دارد.

این کاندیدای ریاست جمهوری ادامه داد: دنیای فرصت یک شعار انتخاباتی نیست بلکه یک واقعیت است.

سعید جلیلی بر اهمیت نداشتن وقت بیشتر برای تلف کردن تاکید کرد و گفت: باید به سرعت عمل کنیم و از این دنیای پر فرصت در دستور کار استفاده کنیم. با شروع کار از صبح شنبه، با تمام وجود برای جهش و رشد به جلو می رویم.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رونقی که کشور شاهد آن است را نیازمند همدلی قوای مقننه و مجریه دانست و گفت: از شما می خواهم توصیف و برای مردم توضیح دهید که در چه وضعیتی هستیم.

به گفته این کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اگر نتوانیم از این چهار سال آینده بهره ببریم، با 40 سال عقب ماندگی مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: آیا می‌خواهیم بار دیگر این خود را مشغول کنیم که چرا فلان کشور از ما ناراضی است و اکنون باید از شر آن خلاص شویم؟ نتیجه چیزی جز رشد صفر نبود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه هر یک از ما مسئولیت سنگین و عظیمی بر دوش خواهیم داشت افزود: همه ما وظیفه داریم شرایط کنونی و شرایط فرهنگی و تاریخی به ویژه فناوری را که به شدت تبدیل شده است برای مردم تشریح کنیم. مهم. حالت حساس

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *