اولین نشست مشترک ۱۰۰ داور سومین مهرواره هوای نو برگزار می‌شود

تبلیغات بنری


نشست مشترک گروه های داوری بخش های مختلف محور هاوایی نو فردا دوشنبه 24 مردادماه با حضور حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در تهران برگزار می شود.

یورنا – به گزارش روابط عمومی ساماندهی هیئت ها و هیئات مذهبی، همزمان با فراخوان محور سوم هوای نو، فردا اولین نشست مشترک گروه های داوری از ادارات مختلف این دوره برگزار می شود. ، دوشنبه 24 مردادماه با حضور حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در تهران.

در این جلسه علاوه بر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام باباخانی، رئیس سازمان تشکل ها و شوراهای دینی وحید ملتجی و دبیر محور هوا نو نیز حضور خواهند داشت.

مرحله داوری و انتخاب یکی از مهمترین مراحل گردنبند است که کیفیت این گردنبند را مشخص خواهد کرد. امسال در مجموع 5 بخش برای مهارورا وجود دارد که حدود 100 قاضی از کارشناسان و رهبران سازمان ها و مجالس مذهبی در کشور هستند.

به همین منظور در این جلسه علاوه بر صدور احکام درباره داوران، اهداف محور و شاخص های ارزیابی و داوری برای دور سوم تشریح و سیاست های کلی محور تشریح و به ترتیب بیان می شود. برای اینکه داوران با هم فکر کنند تا فرآیند داوری را به بهترین شکل ممکن انجام دهند و آن را تثبیت کنند و همه اعضای هیئت منصفه به یک منطقه نگاه کنند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *