اولین عکس جواد نکونام در مطبوعات ایران! – یورنا

تبلیغات بنری


به گزارش یورنا به نقل از ورزش سی، این عکس اختصاصی است که توسط محمد ملاصدی عکاس باسابقه فوتبال ایران در اختیار ما قرار گرفته است. تصویری از تیم ملی جوانان در سال ۱۳۷۶; سالی که تیم ملی ایران خود را برای حضور در جام جهانی 1998 آماده می کرد و اکثر ستارگان فوتبال ایران نمی دانستند که به زودی یک بازیکن جوان ترکیه ای برای تیم ملی آنها بازی خواهد کرد.

بازیکنان این عکس با چیزی که آن روزها به آن شمعدانی می گفتند دور هم جمع شدند و عکسی به یادگار گرفتند. تیمی به سرپرستی مرحوم پرویز ابوطالب و با همراهی چهره های دیگری چون گودیرز حبیبی (مربی معروف سابق باشگاه تهران)، مسعود اقبالی، محمود حقیقیان و علی ابوطالب.

در این تیم بازیکنانی چون فرهاد شیکلر، کاظم محمدی، ایمان پروا، صبو شهبازیان و بهرام اسماعیلی نیز حضور دارند. این تیم توانست به مرحله نهایی مسابقات مقدماتی قهرمانی نوجوانان آسیا در تهران راه یابد.

اولین عکس جواد نکونام در مطبوعات ایران!

در بین بازیکنان این تیم تنها جواد نکونام توانست خود را به عنوان یکی از مهم ترین ستاره های فوتبال ایران معرفی کند و بقیه بازیکنان در سطوح مختلف از حرکت بازماندند و نتوانستند به بالاترین سطح فوتبال ایران برسند. اگرچه بازیکنان با استعدادی در این تیم حضور دارند.

جواد نکونام در این عکس در ردیف دوم و سوم شخص به دوربین نگاه می کند. این اولین عکس جواد نکونام است که در مطبوعات ایران منتشر شده است. تصویری که جواد را با سبیل های نازک و موهای کوتاه و صاف در نوجوانی نشان می دهد که به رویاهای بزرگ خود برای آینده فکر می کند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *