اولویت اصلی و مهم در بنیاد شهید درمان است

تبلیغات بنری


رئیس بنیاد شهید با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم به اهداف خود در حوزه بهداشت و درمان ایثارگران دست یابیم، اولویت اساسی و مهم ما در بنیاد شهید بهبودی است.

یورنا- امروز چهارشنبه 10 مرداد 1403، سعید عهدی در آستانه روز پزشک در جلسه تجلیل از پزشکیان ایثارگر، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم به اهداف خود در حوزه سلامت و درمان پزشکیان ایثارگر دست یابیم پزشکیان گفتند: کلمه دکتر مقدس است و افراد ناخودآگاه با این عنوان همراه می شوند و احساس آرامش می کنند.

با اشاره به کلام پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم که می فرماید: «کسی که بخواهد در درد بیمار گامی بردارد، خواه موفق شود یا شکست بخورد، مانند کسی است که بی گناه به دنیا آمده باشد. او ادامه داد: اولویت اصلی و مهم ما در بنیاد شهید دورمان است.

همانطور که عبدالرضا عباس پور رئیس اداره بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم گفت: رسالت بنیاد شهید برای جامعه ترویج فرهنگ ایثار و ارائه تسهیلات برای ایثارگران است. مهمترین وظیفه ما رفتار با شهداست.

وی ضمن اشاره به اینکه درمان یک میلیون و 600 هزار نفر از جامعه سه میلیون و 500 هزار نفری با همکاری بنیاد شهید در حال انجام است، ادامه داد: بیش از 20 هزار جانباز قطع نخاع داریم که نیاز به درمان های تخصصی و ویژه دارند.

وی با بیان اینکه نظارت بر درمان جامعه هدف به طور ویژه باید انجام شود، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید افزود: حدود 7 هزار پزشک داریم که به طور مستقیم به جامعه هدف خدمات ارائه می کنند.

عباسپور گفت: 9 هزار مرکز درمانی را رصد می کنیم که روزانه حدود 58 هزار نفر و ماهانه یک میلیون و 800 هزار نفر و سالانه 23 میلیون نفر به این مراکز مراجعه می کنند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *