انفجار در معدن معدنجوی طبس / سرنوشت نامشخص ۲۰ کارگر

تبلیغات بنری


برای گزارش دادن اقتصاد آنلاین به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، گفته می شود بیش از 17 نفر در کارگاه معدن زغال سنگ مشغول به کار بودند که بر اساس مشاهدات و اظهارات افراد حاضر در محل، 20 کارگر در معدن مذکور فعالیت داشتند و تاکنون از وضعیت سلامتی آنها خبری در دست نیست

زمانی ناظر شرکت زغال سنگ برود تاپاس در خصوص این حادثه گفت: تیم های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

مرتضی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان طبس نیز اعلام کرد: این حادثه بر اثر انفجار گاز متان در بلوک 30 شرکت معدنی رخ داده و با توجه به حجم بالای گاز، در حال حاضر ممکن است داخل تونل معدن بوده باشد.

محمدعلی کوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان جنوبی از اعزام چهار تیم امداد و نجات هلال احمر به محل حادثه خبر داد و افزود: پس از اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان تپاس مبنی بر وقوع یک انفجار انفجاری رخ داده است. در معدن زغال سنگ این شهرستان یک تیم امداد و نجات دهوک، یک تیم از مسجد شکر و دو تیم از تپاس به محل حادثه اعزام شدند.

در همین حال مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی که عازم محل حادثه تاپاس بود، گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی 20 کارگر در معدن مشغول به کار بودند که تاکنون تنها جسد یک کارگر در این معدن جابجا شده است. بهبود یافت. از وضعیت سایر کارگران اطلاعی در دست نیست

آخوندی افزود: پس از اعلام این حادثه تمامی تیم های امدادی اورژانس، علوم پزشکی، بخشداری و فرمانداری و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: همچنین هماهنگی های لازم با تمامی بیمارستان ها برای انتقال مصدومان احتمالی و همچنین با پزشک قانونی برای انتقال اجساد احتمالی انجام شد.

انفجار در معدن، سردرگمی / سرنوشت 20 معدنچی مشخص نیست

آخوندی گفت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز به محل حادثه اعزام شد.

وی اعلام کرد: با توجه به عمق منطقه حادثه و انفجار، احتمال افزایش تلفات وجود دارد.

آخوندی افزود: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی نیز به نمایندگی از استاندار راهی محل حادثه شده است.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *