انتقال ۶۷ دستگاه خودرو از مسیر‌های پیاده‌روی جاماندگان اربعین به پارکینگ

تبلیغات بنری


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: از ساعت 12 ظهر در مسیرهای پیاده‌روی بازماندگان اربعین محدودیت‌های ترافیکی اعمال شد و 67 خودروی غیرقابل تردد رانندگان به پارکینگ و 370 خودرو نیز منتقل شدند. “.

یورنا- سرهنگ ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ صبح امروز یکشنبه 4 شهریور در حاشیه مراسم بزرگداشت اربعین حسینی (ع) در شهرداری تهران از هماهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی خبر داد. جلسات کمیته ترافیک با سایر احزاب. دستگاه های خدمات رسان برای ساماندهی بهتر یک ماه پیش و مراسم پیاده روی بازماندگان اربعین را برگزار کردند و گفتند: اقدامات پیش بینی شده در برنامه جلسات پایانی روز از ساعت 12 شب گذشته آغاز شد.

وی ادامه داد: معابر از حضور خودروها پاکسازی و ممنوعیت بر اساس موارد گزارش شده در ساعت 12 ظهر اجرا شد و 67 خودرو که امکان تردد رانندگان آنها وجود نداشت به پارکینگ منتقل و 370 خودرو نیز جابجا شدند.

موسوی پور با اعلام اینکه از ساعت 4:30 بامداد امروز محدودیت ها از میدان امام حسین(ع)، میدان شهادت، اطراف حرم حضرت عبدالعظیم و مسیرهای منتهی به حرم آغاز شد، خاطرنشان کرد: بر اساس اطلاعیه ها، شهروندان از نقاط مختلف به محل اعزام شدند. به مسیرهای پیاده روی بازماندگان اربعین اضافه شد.

وی با بیان اینکه در محورهای عمود بر محور شوش، فدایی اسلام و 17 شهریور پارکینگ هایی پیش بینی شد، اظهار داشت: خوشبختانه فضای اختصاص یافته برای پارکینگ مدیریت شد و شهروندان در این زمینه همکاری خوبی داشتند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تاکید بر ممنوعیت حضور و تردد موتورسیکلت های با چراغ روشن و خاموش در مسیر، تصریح کرد: تردد موتورسواران در محورهای عابر پیاده و عبور و مرور از میان ازدحام جمعیت ممنوع است. خوشبختانه در این زمینه همکاری های خوبی صورت گرفته است و مشکلی در این زمینه نداریم.

وی با اشاره به تامین وسایل حمل و نقل عمومی برای تردد شهروندان، به شرکت کنندگان در این مراسم توصیه کرد از موتورسیکلت و خودرو در کنار جاده استفاده نکنند و در پارکینگ ها توقف کرده و در مسیر پیاده روی کنند.

موسوی پور در پایان اعلام کرد: محدودیت های ترافیکی مراسم بزرگداشت اربعین تا غروب اذان ادامه دارد.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *