انتظار دولت صعود راحت تیم ملی فوتبال به جام جهانی است

تبلیغات بنری


رئیس فدراسیون فوتبال گفت: دولت انتظار دارد جامعه ورزش روی سکو صحبت کند و دولت انتظار دارد تیم ملی فوتبال ایران به راحتی به جام جهانی راه پیدا کند.

یورنا- مهدی تاج وی در ورزشگاه شیرودی، محل ویژه رای گیری ورزشکاران در جمع خبرنگاران گفت: 33 هزار بلیت بازی پرسپولیس – میس فروخته شد اما 70 هزار نفر وارد ورزشگاه شدند و این اتفاق جالبی نبود. اگر اتفاقی در آنجا بیفتد، رئیس اتحادیه متهم اول است.

وی افزود: آن دسته از باشگاه هایی که نتوانند شرایط مناسبی برای ورزشگاه ها ایجاد کنند، مسابقات خود را در ورزشگاه دیگری برگزار می کنند. ورزشگاه تختی ظرفیت بسیار خوبی دارد. استقلال و پرسپولیس وظیفه تامین این ورزشگاه برای برگزاری مسابقات با ظرفیت بیش از 30 هزار تماشاگر را بر عهده دارند.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از نظر توان مالی نسبت به سایر رقبای گروه در جایگاه پایین تری قرار داریم و اگر کارشناسان و تلویزیون با ما همکاری نکنند شرایط سخت تر می شود.

تاج تصریح کرد: اگر از لیگ عقب بیفتیم از شاخص های کنفدراسیون فوتبال آسیا پیروی نمی کنیم و با مشکل مواجه می شویم. می دانم مربی تیم ملی چگونه تیم را به جلو می برد. قلانویی معتقد است که لیگ باید به موقع برگزار شود تا حداقل بعد از چهار هفته بتواند بازیکنان مورد نظر خود را انتخاب کند.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: دولت انتظار دارد جامعه ورزش روی سکو صحبت کند و دولت انتظار دارد تیم ملی فوتبال ایران به راحتی به جام جهانی راه پیدا کند.

انتهای پیام/

تبلیغات بنری

mizanonline به نقل از یورنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *